کسب درآمد ارزی بدون سرمایه اولیه با طرح IB کپیتال اکستند

امروزه کسب درآمد یکی از دغدغه های تمام افراد در جامعه است و همه ما تمایل داریم که میزان درآمد خود را افزایش دهیم. برخی جهت شروع کسب و کار، منایع مالی خوبی در اختیار دارند و عده زیادی نیز، سرمایه کافی برای شروع را ندارند. اما کسب درآمد رابطه مستقیمی با تلاش شما دارد و می توانید حتی بدون سرمایه اولیه نیز درآمد خوبی کسب کنید. حتی درآمد دلاری و ارزی!

حرف تازه – رپورتاژ آگهی: در این مطلب به شما خواهیم گفت چگونه در بروکر کپیتال اکستند در طرح IB می توانید با سرمایه اولیه و بدون سرمایه اولیه درآمد دلاری کسب کنید.

درآمد ارزی بدون سرمایه اولیه با طرح IB

اگر در بازارهای مالی و به ویژه فارکس تجربه معامله گری را دارید به احتمال بسیار زیاد با کپیتال اکستند، بروکر بین المللی فارکس آشنا هستید. قصد داریم ضمن معرفی بیشتر capitalxtend ، شما را به طرح های تشویقی، پاداش ها و جوایزی که این کارگزاری ارائه می دهد آشنا کنیم.

شما می توانید با ثبت نام در وب سایت این بروکر و سرمایه گذاری، ۳۰ درصد بیشتر از سرمایه اولیه خود و تا ۳۰۰ دلار پاداش دریافت کنید. همچنین طرح همکاری با کپیتال اکستند ، امکان کسب درآمد بدون سرمایه اولیه را برای شما فراهم نموده است. ( جهت ورود به سایت از vpn استفاده کنید)

طرح همکاری با کپیتال اکستند

تیم کپیتال اکستند بیش از ۱۵ سال تجربه فعالیت به عنوان کارگزار بازار های مالی را دارد و بهترین برنامه های همکاری را ارائه می دهد که می تواند به شما در افزایش سوددهی کسب و کارتان کمک کند. با معرفی مشتریان به بروکر کپیتال اکستند در این صنعت با خدمات متنوع، می توانید کسب و کار خود را شروع کنید. در کپیتال اکستند کلیه محصولات و ابزارهای مورد نیازتان را در اختیار دارید. ما خدماتی با قابلیت شخصی سازی و درخور نیاز مشتری ارائه می دهیم که شما و مشتریان جهت گسترش کسب و کارتان به آنها نیاز دارید.

 کارگزار معرف (IB) یا برنامه های وابستگان تجاری ، طرحی بسیار کارآمد، شفاف و ایمن است که می تواند به شما کمک کند که تا سقف ۵۰۰ دلار CPA و ۲۰ دلار ریبیت در هر لات معاملاتی، به صورت روزانه و هفتگی، به دست آورید.

درآمد دلاری از معامله در بازار فارکس

هر سرمایه گذاری که وارد بازار فارکس می‌شود می‌خواهد یک نکته مهم را بداند – چگونه می‌توان در بازارهای فارکس سود ثابتی داشت؟ اگر یک معامله گر موفق و با استعداد باشید که می توانید از همان روز اول درآمد کسب کنید. یا ممکن است مدتی طول بکشد تا شما به یک معامله گر موفق فارکس تبدیل شوید.

با این وجود، هنگام شروع معاملات ارزهای خارجی، نکات اساسی وجود دارد که باید بدانید. ابتدا، باید بدانید که معامله فارکس چگونه انجام میشود، پوزیشن های لانگ و شورت چیست و چگونه می توانید از معاملات خود سود دلاری بالایی کسب کنید.

درآمد دلاری از بازار فارکس با کپیتال اکستند

مثل هر بازار دیگری، قیمت ارزها در فارکس همیشه در نوسان است. بنابراین در برخی روزها ارزش ارزها افزایش می یابد و در روزهای دیگر ارزش ارزها کاهش می یابد. این نوسانات در قیمت ارز است که یک معامله گر فارکس برای شروع به کسب سود در بازار فارکس از آن استفاده می کند.

برای بسیاری از معامله گران، هدف سرمایه گذاری در معاملات فارکس، مبادله یک ارز با ارز دیگر با این انتظار است که قیمت به نفع شما تغییر کند. برای این موضوع، یک معامله گر یک حساب فارکس باز می کند و نحوه استفاده از پلتفرم های معاملاتی فارکس را یاد می گیرد. سپس، معامله گر با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال و تفسیر کلی بازار، یک استراتژی معاملاتی فارکس را توسعه می دهد.

اما توجه داشته باشید – قبل از شروع به کسب درآمد دلاری در فارکس، باید زمانبندی معاملات خود را تعیین کنید، یعنی چه زمانی بخرید و چه زمانی بفروشید.

معرفی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند ثبت نام کاملا رایگان انجام می شود. بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که تیم مدیریتی این کارگزاری سابقه طولانی  در بازارهای مالی داشته و طی سالهای اخیر این کارگزاری در ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس  فعالیت های بسیاری داشته است. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa  بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

طرح های تشویقی؛ ۳۰۰دلار پاداش، کش بک و جوایز اینستاگرامی

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی ، مسابقات اینستاگرامی و وبینارهای آموزشی رایگان یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا ۳۰۰ دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت ۳۰ درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف ۳۰۰ دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

پاداش سرمایه گذاری در فارکس

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا ۳ دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند  شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.