جادوی جادوگر در مقابل تمام حاشیه سازی ها؛

کریمی، مرد اول شهر رشت

حرف تازه – طی چند ماه اخیر پرحاشیه ترین تیم لیگ برتر فوتبال کشور قطعاً سپیدرود بود. تیمی که هر روز یا خبرها حکایت از تغییر مالک آن داشت یا تغییر در کادرفنی اش! پس از ماجرای حضور نظرمحمدی و کادر فنی در تمرین سپیدرود بعد از کنار گذاشته شدن توسط کیومرث بیات، اتفاقات پیچیده […]

حرف تازه – طی چند ماه اخیر پرحاشیه ترین تیم لیگ برتر فوتبال کشور قطعاً سپیدرود بود. تیمی که هر روز یا خبرها حکایت از تغییر مالک آن داشت یا تغییر در کادرفنی اش!

پس از ماجرای حضور نظرمحمدی و کادر فنی در تمرین سپیدرود بعد از کنار گذاشته شدن توسط کیومرث بیات، اتفاقات پیچیده باشگاه سپیدرود یک به یک آغاز شد. بعد از این اتفاق ویژه خبرها حکایت از انتقال مالکیت سپیدرود به جواد تن زاده می داد. موضوعی که در آینده ای بسیار کوتاه با واکنش های تند کیومرث بیات همراه بود و بیات در اظهار نظر های مختلف مدعی در اختیار داشتن سهمی از مالکیت سپیدرود شد.

با حضور تن زاده در سپیدرود علی کریمی به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد تا پایان همکاری با روانخواه در سپیدرود قطعی شود. با حضور کریمی در سپیدرود حواشی اختلافات وی با فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش بالا گرفت تا این ادعاها مطرح شود که حضور کریمی به سپیدرود آسیب رسان خواهد بود.

کریمی اما توانست با کنترل شرایط هم بر روی مواضع خود در مخالفت با مسائل ادعا شده توسط وی در فدراسیون فوتبال بایستد و هم شرایط سپیدرود را با حضور خود سر و سامان بخشد.

به گونه ای که سپیدرود در زمان حضور وی توانست از ۸ بازی ۱۱ امتیاز در حساس ترین مقطع لیگ کسب کند. این در شرایطی است که علی نظرمحمدی در زمان مربیگری در سپیدرود علاوه بر حذف از جام حذفی طی ۱۵ بازی تنها ۱۲ امتیاز با سرخپوشان شهر رشت کسب کرده بود و امیدرضا روانخواه نیز در دو بازی ۳ امتیاز بدست آورده بود.

حال می توان با ایجاد ثبات فعلی در سپیدرود مدعی شد که جادوی جادوگر فوتبال آسیا جواب داده و کریمی به مرد اول شهر رشت بدل شده است.

سپیدخبر