کاهش سه تا شش درجه ای دما در گیلان

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از امروز دوشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار به منطقه در استان شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش دمای بین سه تا ۶ درجه ای خواهیم بود.

حرف تازه – شبنم هادی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا   از کاهش سه تا شش درجه ای دما در گیلان خبر داد و افزود : بر اساس نقشه های هواشناسی طی این مدت بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پراکنده خواهد بود؛ ضمن آنکه از عصر امروز تا سه شنبه بارندگی و وزش باد در بعضی نقاط به صورت موقتی شدید می شود.

وی تصریح کرد:  از عصر سه شنبه تا چهارشنبه شب کاهش ناپایداری و قطع بارش ها خواهیم داشت و دوباره از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی و سرد دیگری به منطقه نفوذ می کند که طی پنجشنبه تا روز جمعه بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف داریم.
وی همچنین آسمان استان را برای روز دوشنبه کمی تا نیمه ابری، کاهش نسبی دما، بتدریج افزایش ابر، وزش باد و بعضی نقاط بارندگی موقتی شدید  و ارتفاعات بارش برف پراکنده و برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری و مه آلود، وزش باد و بعضی نقاط بارندگی (موقتی شدید) ارتفاعات بارش برف پراکنده و اواخر وقت کاهش ناپایداری پیش بینی می شود.
هادی نژاد حداکثر و حداقل دما استان طی ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب مربوط به رودبار با ۲۰ درجه سانتیگراد و دیلمان با یک درجه بالای صفر عنوان کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته بین شش تا ۱۶ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.
کاهش سه تا شش درجه ای دما در گیلان

کاهش سه تا شش درجه ای دما در گیلان