فرماندار رشت در پایان روز چهارم نام نویسی انتخابات شوراها خبرداد؛

کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت به ۱۲۱ نفر رسیدند

حرف تازه – کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت به ۱۲۱ نفر رسیدند. سیروس شفقی، فرماندار رشت با بیان اینکه امروز و در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳۴۹ نفر در فرمانداری و بخشداری ها ثبت نام نموده اند گفت: ۲۷۸ ثبت نام در حوزه ی روستاهای بخش […]

حرف تازه – کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت به ۱۲۱ نفر رسیدند.

سیروس شفقی، فرماندار رشت با بیان اینکه امروز و در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام در انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳۴۹ نفر در فرمانداری و بخشداری ها ثبت نام نموده اند گفت: ۲۷۸ ثبت نام در حوزه ی روستاهای بخش های تابعه و ۷۱۱ نفر در شهرهای تابعه شهرستان رشت ثبت نام نمده اند که از این تعداد ۴۷ نفر برای حضور در انخابات شورای شهر رشت ثبت نام کرده اند.

وی همچنین اضافه کرد: در بخش های روستایی ۲۵۳ نفر مرد و ۲۵ نفر زن ثبت نام نموده اند.

فرماندار رشت ادامه داد: از اول شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان روز چهارم در مجموع ۹۳۸ ثبت نام نموده که ۱۹۳ نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و ۷۴۵ نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.

وی تصریح کرد: آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت را در روز چهارم ۴۷ نفر شمرد که از این تعداد ۳۸ مرد و ۹ نفر زن بوده و گفت: در مجموع تا کنون  ۱۲۱نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نمودند که ۱۰۳ نفر مرد و ۱۸ نفر زن می باشد.

شفقی در پایان در خصوص حضور ثبت نام کنندگان در فردا (جمعه) و شنبه تاکید کرد و گفت: کاندیداها جهت رفاه حال خود و سهولت در انجام کار ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند تا از این بابت مشکلی پیش نیاید.

خزرآنلاین