در صورت ادامه بازداشت های سریالی در گیلان، کدام مدیر بازداشتی چهارم خواهد بود؟

کام برخی مدیران به تلخی یک فنجان قهوه اسپرسو

حرف تازه – خبر دستگیری برخی از مدیران ارشد استان گیلان برای مردمان این استان همانند یک فیلم سریالی نمایان شده و چند ماهی است که همه نگاه ها را به خود اختصاص داده است. چند ماه است که برخی از  مدیران ارشد استان گیلان به خود خواب خوش ندیده اند و شب را با […]

حرف تازه – خبر دستگیری برخی از مدیران ارشد استان گیلان برای مردمان این استان همانند یک فیلم سریالی نمایان شده و چند ماهی است که همه نگاه ها را به خود اختصاص داده است.

چند ماه است که برخی از  مدیران ارشد استان گیلان به خود خواب خوش ندیده اند و شب را با استرس و بیم چشم می بندند چرا که با وجود تعدادی از شبکه های اجتماعی و بعضا کانال های بی هویت، اخباری در خصوص این مدیران به انتشار گذاشته شده و کام برخی از مدیران به اصطلاح زحمتکش را همانند یک فنجان قهوه اسپرسو تلخ کرده است!

در ۱۶شهریور ۱۳۹۶ خبری مبنی بر اینکه یکی از مدیران حوزه صنعت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) بازداشت شده است در سراسر استان گیلان به عنوان یک بمب خبری مورد توجه قرار گرفت و چند هفته نگاه ها را به خود اختصاص داد… اما پس آن در ۱۷ مهر ماه با خبر دستگیری یکی دیگر از مدیران ارشد این استان، بر همه آشکار شد که دیر یا زود آن دسته از مدیران مشکل دار توسط دادستان محترم دستگیر خواهند شد.

اما بازداشت سریالی مدیران ارشد این استان ظاهرا قرار نیست تمام شود. چرا که در  ۲۵ آذر خبر دستگیری، دیگر مدیر ارشد در حوزه فرهنگ در رسانه های استان گیلان منتشر شد که پس از تایید این خبر از سوی دادستان این استان سروصدایی را به خود اختصاص داد و آقای مدیر به عنوان سومین مدیر ارشد بازداشتی از استان گیلان لقب گرفت و البته پس از ۲۴ ساعت با درخواست وثیقه آزاد شد.

در چند ماه اخیر و با تلاش های پی در پی دادستان محترم استان گیلان تعدادی از مدیران ارشد و نام آشنای این استان به صورت سریالی دستگیر شده اند و این اتفاق نگرانی هایی را برای دوستان این مدیران و برخی از مسئولان رقم زده و همه نگاه ها به سمت دادستان محترم گیلان خیره شده است. برخی هم به این عمل آقای دادستان معترض شده و این عملکرد را برای این مملکت خوشایند نمی بینند! اما باید پرسید آیا دستگیری مدیران به معنای تایید فساد در سیستم اداری استان بوده است؟ و اگر چنین بوده است آیا دستگیری موقت و آزادی با قید وثیقه مفید واقع می شود؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟ و اگر تخلفی محرز شود آیا منجر به برکناری آقایان می شود؟

ولی برای  مخالفان این اقدام یک پیشنهاد در نظر گرفته شده که دلیل پافشاری به عدم دستگیری مدیران مشکل دار را با رسم شکل توضیح دهند؟! شاید برای آقای دادستان هم قانع کننده باشد.
با همه هجمه ها، دادستان محترم و زحمتکش این استان مجدانه به دنبال بازداشت مدیران فاسد و مشکل دار در این استان است و با ادامه سریال بازداشت برخی از مدیران ارشد گیلان به همه ثابت کرده که با احدی مماشات نخواهد کرد.
حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که بعد از خبر دستگیری سه مدیر ارشد گیلان، آیا بازهم خبری مبنی بر اینکه مدیرکلی دستگیر شده است را در رسانه های داخلی و خارجی می شنویم؟

منبع: انعکاس آزاد