سرپرست خدمات شهر منطقه 3 رشت خبر داد:

کاشت ۳ هزار اصله درخت همزمان با هفته درختکاری

حرف تازه – مجید رضایی با اعلام این خبرد در این رابطه اظهار داشت: در کشور ما روز درختکاری در ۱۵ اسفند هر سال برگزار می شود و مردم با حضور در پارک ها، جنگل ها و اقصی نقاط شهر اقدام به کاشت نهال های جوان می کنند. سرپرست خدمات شهر شهرداری منطقه ۳ رشت […]

حرف تازه – مجید رضایی با اعلام این خبرد در این رابطه اظهار داشت: در کشور ما روز درختکاری در ۱۵ اسفند هر سال برگزار می شود و مردم با حضور در پارک ها، جنگل ها و اقصی نقاط شهر اقدام به کاشت نهال های جوان می کنند.

سرپرست خدمات شهر شهرداری منطقه ۳ رشت گفت: ایرانی ها هر سال با کاشت درخت به استقبال سال نو رفته و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار زندگی را به زمین باز می گردانند.

مهندس رضایی ادامه داد: در این روز مناطق پنجگانه در مقابل پارک ها و فضاهای سبز و دیگر نقاط شهر نهال هایی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرید.

مهندس رضایی سرپرست معاونت خدمات شهر شهرداری منطقه ۳ تصریح کرد: در حال حاضر ۳ هزار اصله درخت از نوع مگنولیا، سرو نقره ای ، بلوط، بلندمازو، توت مجنون، آزاد، سدروس، باران طلایی، افرای برگ چناری در بلوارها و پارک های سطح محدوده منطقه ۳ در حال کاشت می باشد.

وی در ادامه افزود: روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه همزمان با روز درختکاری در ۳ نقطه از منطقه ؛ میدان امام حسین ع، پارک نارون، پارک ملت طرح اهداء نهال رایگان در بین شهروندان محترم را به اجرا می گذاریم.

وی در پایان تعداد نهالهای اهدایی به شهروندان را ۳ هزار اصله درخت از انواع میوه عنوان داشت.