معاون خدمات شهر منطقه یک رشت خبر داد:

کاشت نشاء تابستانه در سطح میادین، بلوارها و پارکهای منطقه یک

حرف تازه – نشاء تابستانه در سطح میادین، بلوارها و پارکهای منطقه یک کاشت می شود. مهندس علی محمد شیخ کاظمی در راستای توسعه فضای سبز در محدوده منطقه یک گفت: پس از اصلاح هندسی و احداث میدان در بلوار آذر اندامی توسط واحد عمران، توسعه فضای سبز و سیستم روشنایی این بلوار در دستور کار […]

حرف تازه – نشاء تابستانه در سطح میادین، بلوارها و پارکهای منطقه یک کاشت می شود.

مهندس علی محمد شیخ کاظمی در راستای توسعه فضای سبز در محدوده منطقه یک گفت: پس از اصلاح هندسی و احداث میدان در بلوار آذر اندامی توسط واحد عمران، توسعه فضای سبز و سیستم روشنایی این بلوار در دستور کار واحد خدمات شهر قرار و اجرایی شد.

معاون خدمات شهر از واکاری درختان معابر شهری خبر داد و گفت: علاوه بر خرید تعداد ۵۳۰ اصله نهال شامل افرای سیاه، مگنولیا، افرا ابلق و… توسط شهرداری منطقه یک، کاشت نشاء های فصلی تابستانه شامل گونه های جعفری، پریوش، سلوی و ناز در محدوده فضای سبز منطقه یک صورت پذیرفته است.

او در خصوص بهسازی و بازپیرایی بلوار آستارا خان گفت: با توجه به اینکه توسعه سیستم روشنایی در سال گذشته در این بلوار به انجام رسیده بود، در سال جاری با کاشت گونه های گیاهی چون طاووسی و لاتانیا در بازپیرایی این بلوار گام هایی برداشته شده است.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک رشت