شهرداری کاشان 4 داماش گیلان صفر؛

کار داماش برای صعود سخت شد

حرف تازه : نوار پیروزی های داماش گیلان با شکستی سنگین در خارج از خانه قطع شد.  به گزارش حرف تازه به نقل از وارش اسپرت ، در چهارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در استادیوم […]

حرف تازه : نوار پیروزی های داماش گیلان با شکستی سنگین در خارج از خانه قطع شد. 

به گزارش حرف تازه به نقل از وارش اسپرت ، در چهارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور و در گروه ب این رقابت ها، تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در استادیوم امیرکبیر کاشان میهمان تیم صدرجدولی شهرداری کاشان بود که در نهایت این دیدار را با نتیجه سنگین ۴ بر صفر به حریف خود واگذار کرد. 

گل های شهرداری کاشان در این بازی را ابراهیم کوه افکن ۱۴، میثم فرزانه ۲۳، غلامرضا داودوندی ۸۶ و امیرمحمد نسائی ۹۲ به ثمر رساندند. داماش گیلان با این شکست پیش از آخرین دیدار هفته نوزدهم مابین تیم های آبی پوشان اردبیل و استقلال آبی تهران با یک رده سقوط به دلیل تفاضل گل، در رده پنجم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت. 

ترکیب داماش گیلان: اشکان توانا، محمد صالحی، کنعان طاهرنژاد، آرمین منفرد دوست،  محمد همرنگ (حسن رمضانی ۴۶)،  مجید هوتن، حسین نظیری (هادی سهرابی ۶۵)، محمد غلامی،  حامد اکبری پور،  علیرضا صبوری و امین متوسل زاده (علیرضا تربره ۷۲). 

عکس شاخص  آرشیوی