تحقق وعده شهرداران سابق توسط سید محمد احمدی؛

کارگران پیش از کارمندان شهرداری رشت حقوق دریافت کردند

پس از سال‌ها پاکبانان و نیروهای خدماتی فضای سبز قبل از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی حقوق خود را دریافت کردند.

اختصاصی حرف تازه – این روزها از شهرداری رشت اخبار امیدوار کننده ای به گوش می رسد و در جدیدترین مورد بر اساس گزارش های دریافتی کارگران پیش از کارمندان شهرداری رشت حقوق دریافت کردند.

در سال های گذشته همواره حقوق کارمندان رسمی و پیمانی زودتر از پاکبانان و نیروهای فضای سبز پرداخت می شد و در برخی موارد شاهد چندین ماه تاخیر در پرداخت حقوق این قضر زحمتکش مجموعه مدیریت شهری رشت بودیم.
اکنون اما با پیگیری های سیدمحمد احمدی شهردار رشت، حقوق پاکبانان و نیروهای خدماتی فضای سبز یک روز پیش از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی پرداخت شد تا وعده شهرداران سابق توسط شهردار جدید رشت محقق شود.
در روزهای گذشته خبر برخورد قاطع شهرداری رشت با خلاف سازان و تخریب یکی از آپارتمان های خلاف ساز به یکی از سوژه های داغ رسانه ها تبدیل شده بود و حالا دومین خبر جالب توجه نیز در فاصله چندروز از این مجموعه به گوش می رسد.
در شرایطی که پیش از این در دوره پنجم شوراها بیشتر اخبار حوزه مدیریت شهری به اختلافات میان اعضا و شهرداران و برکناری ها و انتخاب شهرداران مربوط می شد حالا با هنر مدیریتی سیدمحمد احمدی ضمن بازگشت آرامش به مجموعه مدیریت شهری، اخبار امیدوار کننده ای نیز به گوش می رسد.
امید است این روند تداوم یابد و روزهای بهتری برای رشت و شهروندان این کلانشهر شمالی در پیش باشد.
کارگران پیش از کارمندان شهرداری رشت حقوق دریافت کردند

کارگران پیش از کارمندان شهرداری رشت حقوق دریافت کردند