فاطمه شیرزاد:

کارهای فرهنگی را نباید تعطیل کرد اما هزینه ها را باید کاهش داد

حرف تازه : سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه مشترک کمیسیون های بودجه و فرهنگی در بررسی برنامه های هفته رشت با هزینه های کلان مخالفت کرد. فاطمه شیرزاد با اشاره به حماسه ۸ و ۹ دی و روز بصیرت و امت و ولایت گفت: این روزها در استان گیلان برای مردم ولایتمدار از اهمیت […]

حرف تازه : سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در جلسه مشترک کمیسیون های بودجه و فرهنگی در بررسی برنامه های هفته رشت با هزینه های کلان مخالفت کرد.

فاطمه شیرزاد با اشاره به حماسه ۸ و ۹ دی و روز بصیرت و امت و ولایت گفت: این روزها در استان گیلان برای مردم ولایتمدار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه فتنه در کشور جایگاهی ندارد افزود: نیروهای انقلابی با بصیرت در مقابل فتنه های داخلی و خارجی می مانند و آگاهند.

سخنگوی شورا با اشاره به اتفاقات سال گذشته در روز رشت تاکید کرد: با توجه به پیامدهای منفی به وجود آمده باید آسیب شناسی انجام شود و به همین دلیل باید این برنامه ها زودتر به کمیسیون فرهنگی ارائه می شد تا بررسی بیشتری صورت گیرد.

شیرزاد با تاکید بر اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و فرهنگ بومی محلی و حمایت از هنرمندان بومی گفت: امروز در پرداخت حقوق ها با مشکل مواجهیم و نارضایتی هایی به وجود آمده است اما به هر حال نمی توان برنامه های فرهنگی را تعطیل کرد و باید هزینه های آن را کاهش داد.

وی با اعلام اینکه موافق شفاف سازی بیشتر برنامه ها پیش از اجرا هستم پیشنهاد داد: در مراسم هفته رشت تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز مدنظر قرار گیرد.

سخنگوی شورا ضمن مخالفت با هزینه ۷۰ میلیون تومانی همایش پیاده روی خانوادگی گفت: بسته هایی را در راستای حمایت از شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه ۸ دی در نظر بگیریم و راهپیمایی باشکوه و بینظیری را شاهد باشیم.

شیرزاد در پایان بر ضرورت ارائه لیست نخبگان و افرادی که قرار است مورد تجلیل قرار بگیرند تاکید کرد.