پرداخت دیون گذشته سپیدرود توسط تن زاده؛

چک حامد طباطبایی و شیما کریمی پاس شد

مالک باشگاه سپیدرود رشت دیون فصول گذشته این باشگاه را پرداخت کرد.

حرف تازه – مالک باشگاه سپیدرود رشت دیون فصول گذشته این باشگاه را پرداخت کرد.
در حالی که دعوای مالکیتی باشگاه سپیدرود کماکان ادامه دارد، اما تن زاده مالک باشگاه همچنان بدهی های فصول گذشته این تیم را بر مبنای برنامه از پیش اعلام شده خود پرداخت می کند.
بنابراین گزارش، ظهر امروز چک حامد طباطبایی مربی سابق دروازه بان های سپیدرود در لیگ دسته دوم (سه فصل قبل) و شیما کریمی بازیکن تیم بانوان فوتسال سپیدرود (چهار فصل قبل) توسط جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود پرداخت شد.
پرداخت این چک ها مربوط به دیون فصول گذشته باشگاه سپیدرود است که در قرارداد واگذاری سپیدرود از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان برعهده تن زاده گذاشته شده بود و بر طبق اعلام مریم بخشی بیش از دو میلیارد تومان از رقم سه میلیارد و سیصد میلیون تومانی این دیون توسط تن زاده تسویه حساب شده است.
طبق اعلام تن زاده روال پرداخت بدهی های گذشته و هزینه های فصل جاری طبق برنامه ادامه خواهد داشت و تنها بعضی از مطالباتی که در آنها عدم شفافیت و ابهام وجود دارد به کمیته حقوقی باشگاه ارجاع می شود تا پس از بررسی و تایید در ردیف پرداخت قرار بگیرند.
پیش از این تن زاده با پرداخت سه میلیارد ریال به علی کریمی بخش دوم مطالبات وی و کادرفنی سپیدرود را پرداخت کرده بود تا با توجه به پرداخت سی درصد از قرارداد در ابتدای کار، بخش قابل توجهی از مبلغ بدهی کریمی و دستیارانش تسویه شده باشد.
روز گذشته نیز مالک سپیدرود علاوه بر تحویل چک پیش پرداخت بازیکنان و برخی از اعضای کادرفنی، به هر کدام از بازیکنان سپیدرود یک سکه بهار آزادی به عنوان پاداش اهدا کرد.