مدیر عامل چچیلاس در جلسه کارگروه آموزشی بازاریابی باجه های خدمات روستایی پست بانک گیلان:

چچیلاس پردرآمدترین طرح بازاریابی است

بابک صبح خیز به تفاوت چچیلاس با شرکت های شبکه ای و همچنین ویزیتوری اشاره کرد و گفت: ما پر درآمدترین طرح بازاریابی کشور را طراحی کردیم که علاوه بر پورسانت مادام العمر، نیاز به هیچ ضمانت نامه، ساعت کاری و یا اجبار در فروش ندارد.

حرف تازه – جلسه کارگروه آموزشی بازاریابی باجه های خدمات روستایی پست بانک گیلان در سالن شرکت مخابرات گیلان برگزار شد.
بابک صبح خیز در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های مدیران پست بانک گیلان و پس از معرفی هیات مدیره چچیلاس به کاربردی بودن طرح نمایشگاه مجازی کشور اشاره کرد و گفت: ما از شناسایی یک نیاز آغاز کردیم و با کمک نخبگان صاحب نام موفق به دریافت گواهی ثبت اختراع در بخش نرم افزار و سخت افزار دستگاهی با عنوان دستگاه تبلیغات شارژی یکپارچه شدیم.
مدیر عامل چچیلاس با بیان اینکه هرکسب وکاری در دنیای پر رقابت امروز برای پیشرفت و فروش بیشتر نیاز به تبلیغات دارد اظهار داشت: همه کسب و کارها امکان تبلیغ در رسانه های سمعی بصری و بیلبوردها را ندارند ضمن اینکه آمار و ارقامی نیز از تعداد بازدیدکنندگان تبلیغات و در نتیجه بازدهی آنها موجود نیست.
وی به تفاوت چچیلاس با شرکت های شبکه ای و همچنین ویزیتوری اشاره کرد و گفت: ما پر درآمدترین طرح بازاریابی کشور را طراحی کردیم که علاوه بر پورسانت مادام العمر،نیاز به هیچ ضمانت نامه، ساعت کاری و یا اجبار در فروش ندارد.
صبح خیز با بیان اینکه در نمایشگاه چچیلاس تمامی برندها، کارخانجات، شرکت ها و کسب و کارها در کل کشور می توانند با راه اندازی یک غرفه مجازی اختصاصی تحت نظارت تیم فنی چچیلاس کالا و خدمات خود را ارائه نمایند افزود: با راه اندازی غرفه در اولین نمایشگاه مجازی شارژی ایران و شارژ حساب، نمایشگاه فعال شده و به ازای هر بازدید مشخص مبلغ مشخصی از حساب کسر می گردد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه بزرگ چچیلاس به هربازدیدکننده با ثبت کد ملی یک دفتر گزارش مجازی داده می شود؛ دراین نمایشگاه احتمال بازدید غیرواقعی صفراست و همه بازدیدها واقعی هستند.

مدیرعامل چچیلاس افزود: در این پروسه صاحب کسب و کار بدون محدودیت زمانی بازدید کننده ها را بر اساس منطقه، استان، شهر و یا حتی جنسیت انتخاب کرده و به ارائه کالا و خدمات خود با بیشترین بازدهی در این نمایشگاه می پردازد. ضمن اینکه غرفه دار می تواند تعداد بازدیدهای یک بیننده و حتی بازه زمانی بازدید وی را تعیین کند.

بابک صبح خیز در ادامه به هفت طرح آماده شده اشاره کرد و گفت: این طرح ها در ۶۰۰ صفحه نوشته شده است که مورد استقبال انجمن مخترعین سوئیس و دانشگاه های بزرگ خارجی قرار گرفت.
مدیرعامل چچیلاس به تفاهم نامه همکاری منعقد شده با موسسه مالی و اعتباری کوثر پرداخت و اظهار داشت: دارندگان چچیلاس می توانند از تخفیفات ویژه فروشگاه های طرف قرارداد با چچیلاس استفاده کنند.
وی به راه اندازی فروشگاه اینترنتی روستایی کشور در فاز دوم اشاره کرد و افزود: کلیات طرح انجام شده است و جزئیات آن نیز در حال انجام است که به زودی به صورت پایلوت در گیلان اجرا خواهد شد.
مدیرعامل چچیلاس به ارائه دفتر مجازی به روستائیان اشاره کرد و گفت: روستائیان محصولات خود را در فروشگاه های اینترنتی ارائه می دهند و این محصولات پس از فروش از طریق دفاتر پست برای خریدار ارسال می شود.

وی درآمد حاصل از فروشگاه اینترنتی روستایی را برای پست بانک ها قابل توجه عنوان کرد و افزود: راه اندازی این طرح علاوه بر درآمدزایی برای پست بانک ها باعث ایجاد درآمد برای روستاییان به ویژه جوانان شده و از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری می کند.

تصاویر از ایمان رمضانی