عضو شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد:

خواستار روشن شدن وضعیت سپیدرود هستیم

حرف تازه – عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه در شهرداری رشت چپاول‌ها انجام‌شده است گفت: در تمام دوران چهارساله حضورم هر بار لازم بود انتقاداتم را انجام داده‌ام. محمود باقری خطیبانی با اشاره به عدم جمع‌آوری شهرنت‌های بانک شهر تصریح کرد: بارها شورای چهارم نسبت به شهرنت‌های فاقد مجوز در سطح […]

حرف تازه – عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه در شهرداری رشت چپاول‌ها انجام‌شده است گفت: در تمام دوران چهارساله حضورم هر بار لازم بود انتقاداتم را انجام داده‌ام.

محمود باقری خطیبانی با اشاره به عدم جمع‌آوری شهرنت‌های بانک شهر تصریح کرد: بارها شورای چهارم نسبت به شهرنت‌های فاقد مجوز در سطح رشت اعتراض کرد اما درنهایت نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی افزود: متأسفانه بیشترین حجم ورود نیروها از شهرداری‌های اردبیل و… به شهرداری رشت ورود کرده‌اند و این در حالی‌ است که فرزندان این شهر بیکار هستند و شهرداری توان پرداخت حقوق و مزایای پرسنل را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با اشاره به انجام برخی از رفتارهای غیرسازمانی در شهرداری رشت بیان کرد: متأسفانه شرایط به‌گونه‌ای مدیریت می‌شود که یکی از پرسنل شهرداری رشت در اینستاگرام خود از شورای رشت به‌عنوان شورای نادان نام می‌برد و باید با چنین رفتارهای هدف‌داری برخورد شود.

باقری خطیبانی با اشاره به موضوع واگذاری تیم سپیدرود رشت در جلسه علنی امروز شورای رشت اظهار کرد: حدود ۱۸ ماه است که موضوع واگذاری تیم ریشه‌دار و محبوب سپیدرود رشت مطرح‌شده است اما عملاً هیچ اقدام مشخصی در این خصوص انجام نشده است.

وی افزود: بعضی از افراد اخیراً موضوع واگذاری سپیدرود را یک اقدام انتخاباتی مطرح کرده‌اند و قصد دارند با مطرح کردن چنین حرف‌وحدیث‌هایی شائبه ایجاد کنند.

باقری بابیان اینکه واگذاری تیم سپیدرود رشت تاکنون عقیم مانده است گفت: جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت طی نامه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت واگذاری تیم سپیدرود شده‌اند.

فارس