چه کسی بود که لوچان می زد؟

حرف تازه : انتخابات هفتم اسفند به بهترین شکل ممکن و با مشارکت حداکثری ایرانیان سرافراز برگزار شد و زمستانی دیگر گذشت و روسیاهی آن برای معاندان نظام و دشمنان مردم ماند. ایام انتخابات در گیلان که با شیرینی حماسه عظیم مردم آگاه استان به پایان رسید، تلخی های کوچکی نیز داشت که قلب دلسوزان نظام […]

حرف تازه : انتخابات هفتم اسفند به بهترین شکل ممکن و با مشارکت حداکثری ایرانیان سرافراز برگزار شد و زمستانی دیگر گذشت و روسیاهی آن برای معاندان نظام و دشمنان مردم ماند. ایام انتخابات در گیلان که با شیرینی حماسه عظیم مردم آگاه استان به پایان رسید، تلخی های کوچکی نیز داشت که قلب دلسوزان نظام را به درد آورد. تلخی هایی همچون بداخلاقی، اهانت و توهین به فرزندان ملت. «لوچانی» ها با هدف ایجاد تفرقه آمدند و به هیچ مقام و شخصی رحم نکردند، از استاندار فهیم گیلان تا نماینده شجاع مردم شهرستان رشت که با کسب بیش از ۹۰ هزار رای شگفتی آفرید و شهردار خوشفکر شهر رشت و حتی خبرنگاران زحمت کش استان.
حال شنیده می شود که شکایات و پیگیری جمعی از اصحاب رسانه استان و همچنین تلاش های شبانه روزی پلیس فتای استان گیلان پس از هفته ها به نتیجه نشسته و به زودی مسببان اصلی بداخلاقی های ایام منتهی به انتخابات به سزای اعمال خود خواهند رسید. گویا شاکیان با ارسال نامه ای و همچنین پیگیری یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال برگزاری جلسه ای خصوصی با فرمانده نیروی انتظامی کشور هستند تا ضمن تشکر از تلاشهای مجدانه پلیس فتای گیلان، در روند پیگیری پرونده «لوچانی» ها سرعت بخشیده شود.

خبرآزاد