چه کسانی روسای کمیسیون های پنجگانه شورای رشت می شوند؟

حرف تازه – با مشخص شدن ترکیب هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، حالا به جز مساله انتخاب شهردار ترکیب کمیسیون های پنجگانه از جمله سوالات بزرگ شهروندان خواهد بود. بر اساس شنیده ها، به نظر می رسد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت محمدحسن عاقل منش باشد. عاقل منش که پیش […]

حرف تازه – با مشخص شدن ترکیب هیئت رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، حالا به جز مساله انتخاب شهردار ترکیب کمیسیون های پنجگانه از جمله سوالات بزرگ شهروندان خواهد بود.

بر اساس شنیده ها، به نظر می رسد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت محمدحسن عاقل منش باشد. عاقل منش که پیش از این نیز سوابق فرهنگی فراوانی را در چه در شورا و چه در سایر فعالیت های اجتماعی خود دارد در حال حاضر جدی ترین گزینه این کمیسیون به نظر می رسد.

بر همین اساس گفته می شود رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا نیز فاطمه شیرزاد خواهد بود. شیرزاد که در شورای چهارم نیز سوابق زیادی در این کمیسیون داشته است محتمل ترین گزینه برای ریاست کمیسیون بهداشت خواهد بود.

اما با توجه به حضور سید امیرحسین علوی و حجت جذب در هیئت رئیسه به عنوان رئیس و نایب رئیس، مساله انتخاب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نسبت به شورای چهارم متفاوت خواهد بود. شنیده ها حاکی از آن است فرهام زاهد به احتمال فراوان ریاست این کمیسیون را بر عهده خواهد گرفت.

کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز به احتمال فراوان شاهد حضور چهره جدیدی در راس خود خواهد بود. شاید این گزینه اسماعیل حاجی پور باشد و شاید هم از بین رمضانپور و عبدالهی انتخاب شود.

از سوی دیگر گفته می شود ریاست کمیسیون عمران نیز به رضا رسولی خواهد رسید.

هنوز این شنیده ها تایید نشده است و شاید شاهد تصمیماتی دیگر باشیم.