ادامه ثبت نام شورا در فرمانداری رشت؛

چهره های شاخص تا روز چهارم چه کسانی بودند؟

حرف تازه – چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت را پشت سر می گذاریم. در حالیکه پیش از این چهره هایی نظیر فاطمه شعاع شرق، سید حمزه موسوی و فرزین کاظمی ثبت نام کرده بودند؛ امروز مجید رجبی ویسرودی عضو فعلی شورای اسلامی شهر رشت نیز به فرمانداری رشت رفت و […]

حرف تازه – چهارمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت را پشت سر می گذاریم.

در حالیکه پیش از این چهره هایی نظیر فاطمه شعاع شرق، سید حمزه موسوی و فرزین کاظمی ثبت نام کرده بودند؛ امروز مجید رجبی ویسرودی عضو فعلی شورای اسلامی شهر رشت نیز به فرمانداری رشت رفت و ثبت نام خود را به پایان رساند.

البته علاوه بر این چهره ها روز گذشته میثاق عباس زاده که سابقه همکاری با دفتر تامینی و حسنی نمایندگان سابق و فعلی رشت در مجلس را در کارنامه دارد نیز با حضور در فرمانداری رشت رسما ثبت نام کرد.

محمد محمودیان، مهدی نوری هریس، جهانبخش آقازاده، کریم آقازاده، محمد نوری و عبدالله طوماری از دیگر افرادی بودند که تا این لحظه ثبت نام خود را انجام داده اند.

بر اساس گزارش های دریافتی سید شمس شفیعی هم با حضور در فرمانداری رشت ثبت نام کرده است. معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان، معاون اجرایی و آموزشی دانشگاه پیام نور رشت و مشاور مدیرکل تعاون و رفاه استان گیلان از جمله سوابق وی به شمار می رود.

محمد تقی نظری هم از دیگر چهره های شاخصی است که با ثبت نام در فرمانداری رشت رسما وارد کارزار انتخابات شد. معاون مالی اقتصادی، شهردار منطقه ۱، شهردار منطقه ۲، مدیر اداره درامدهای عمومی و رئیس اداره درامدهای عمومی تنها بخشی از سوابق نظری در شهرداری رشت است.

محمدحسین واثق کارگرنیا عضو اصولگرای شورای اسلامی شهر رشت نیز با حضور  در فرمانداری رشت لحظاتی قبل (۱۲:۳۰) نام نویسی کرد. وی سابقه فرماندهی نیروی انتظامی رشت را در کارنامه دارد.

حسن کریمی کرنق، عضو علی البدل چهارمین دوره شورای اسلامی رشت هم در این روز اقدام به نام نویسی کرد.