جزییاتی از پرداختی های باشگاه سپیدرود؛

چند درصد مطالبات بازیکنان سپیدرود پرداخت شد؟

حرف تازه – سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، فردا جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۶ در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تراکتورسازی تبریزخواهد بود.  این دیدار از حساسیت بالایی برای سپیدرود برخوردار است و برد سپیدرود در این دیدار می تواند گام بلندی به سوی بقا در لیگ برتر تلقی شود. […]

حرف تازه – سپیدرود رشت در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر، فردا جمعه ۲۴ فروردین از ساعت ۱۶ در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تراکتورسازی تبریزخواهد بود. 

این دیدار از حساسیت بالایی برای سپیدرود برخوردار است و برد سپیدرود در این دیدار می تواند گام بلندی به سوی بقا در لیگ برتر تلقی شود.

برخی تلاش ها برای ناآرام نشان دادن اوضاع مالی باشگاه که بخشی از روی دلسوزی و بخشی با اهداف دیگری بود، نگرانی هایی را در خصوص میزان پرداختی به بازیکنان و بی انگیزگی آنان ایجاد کرد. این در حالی است که سپیدرودی ها پیش از حضور تن زاده حدود ۵ درصد قرار داد خود را دریافت کرده بودند و مالک جدید باشگاه در نیم فصل دوم و حدود ۳ ماه قبل به این مجموعه پیوست.

پس از حضور مالک جدید سپیدرود پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی نظم بهتری به خود گرفت و همانطور که وعده داده شده بود دریافتی بازیکنان تا پایان اسفند به ۴۵ درصد رسید. البته به دلیل آن که یکباره هزینه ۱۲۰ میلیون تومانی قرارداد امید روانخواه به تیم تحمیل شد تعدادی از بازیکنان کمتر از ۴۵ درصد دریافت کردند.

در ادامه و پیش از بازی حساس با تراکتور سازی تمامی بازیکنان به ۴۵ درصد رسیدند و علاوه بر آن ۳ درصد دیگر از قراردادشان را نیز دریافت کردند. ضمن آن که یک فقره چک ۲۰ درصدی به نام بازیکنان نیز به تاریخ خرداد ماه آماده شد که بازیکنان با مراجعه به باشگاه دریافت کنند. این چک پیش از روز موعود که صبح جمعه بود تحویل داده شد.

بدین ترتیب مجموع پرداختی پیش از بازی حساس با تراکتور به ۶۸ درصد رسید که شامل ۴۸ درصد نقدی و ۲۰ درصد چک خرداد ماه بود. همچنین مقرر شد پیش از بازی فولاد و پیش از بازی پرسپولیس نیز به ترتیب ۵ و ۷ درصد قراردادها پرداخت شود تا مجموعا همه بازیکنان تا هفته پایانی لیگ به ۸۰ درصد برسند.

اما متاسفانه برخی با نا آرام کردن فضا در حساس ترین دیدار فصل مسیر دیگری را دنبال می کنند که امیدواریم با پایان دادن به این مسیر در راستای اتحاد و موفقیت سپیدرود در بازی حساس با تراکتورسازی گام بردارند.