چمران: تهدید به آن شکل نبوده است/ مثلا می گفتند تو به این رای بده

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به انتشار فایل صوتی در خصوص تهدید اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار تهران، گفت:چیزهایی که نوشته شده واقعی نیست و گمان و حدس بوده و از آن مسأله ناراحت شدم. ناراحتی من از دیدن خبری بود که تنظیم شده و نمی دانم چه طور منعکس شده است.

حرف تازه – مهدی چمران در خصوص فایل صوتی منتشر از نخستین جلسه شورای شهر تهران، با رد مطلب منتشر شده و بیان اینکه تهدید به آن شکل نبوده است اظهار داشت: قرار ما این بود که تعداد آراء و اسامی گفته نشود و چیزهایی که گفته شده واقعی نیست. آن خبر بدجور و جهت دار نتظیم شده و اولش هم انقلابی و غیرانقلابی گفته اند. من از این تنظیم خبر نگران شدم؛ خبرگزاری های رسمی هم این کار را نکردند و نمی دانم چه کسی انجام داده است. این خبر حرفه ای و منصفانه تنظیم نشده و باید درست تنظیم می شد.
رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص تهدیدهایی که در فایل صوتی منتشر شده نقل می شود، تأکید کرد: تهدید به آن شکل نبوده و مثلا می گفتند تو به این رأی بده. آخرش گفتیم همه سر جای خودشان بنشینند و خوشبختانه همه سر جای خودشان نشستند. بنابر این کسی رأی کسی را ندیده است. صندوقی را در یک گوشه گذاشته بودیم و اعضای شورا به آنجا می رفتند و رأی خود را می نوشتند و به صندوق می انداختند.
وی افزود: چیزهایی که نوشته شده واقعی نیست و گمان و حدس بوده و از آن مسأله ناراحت شدم. ناراحتی من از دیدن خبری بود که تنظیم شده و نمی دانم چه طور منعکس شده است.
گفتنی است که فایل صوتی از چمران منتشر شده بود مبنی بر اینکه وی از اعمال نفوذ برخی نهادها و شخصیت ها در معرفی زاکانی به عنوان شهردار تهران انتقاد کرده است.
چمران: تهدید به آن شکل نبوده است

چمران: تهدید به آن شکل نبوده است

اعتمادآنلاین