چرا پول و اعتبارات سراوان برای پیاده راهی که فرهنگی نیست و من آن را غیر فرهنگی می دانم هزینه شود؟!

تی تی خبر : این گفته های عضو همیشه مخالف شورا در حالی مطرح می شود که روز یکشنبه پروژه بهسازی لندفیل سراوان در غیاب این عضو شورا افتتاح شد. وی از جمله کسانی است که همواره در نقد شهرداران پیشتاز بوده است اما متاسفانه تاکنون هیچ موفقیت چشمگیری در مشاوره شهرداران و یا ارائه […]

تی تی خبر : این گفته های عضو همیشه مخالف شورا در حالی مطرح می شود که روز یکشنبه پروژه بهسازی لندفیل سراوان در غیاب این عضو شورا افتتاح شد. وی از جمله کسانی است که همواره در نقد شهرداران پیشتاز بوده است اما متاسفانه تاکنون هیچ موفقیت چشمگیری در مشاوره شهرداران و یا ارائه طرح های شهروند محور نداشته است.
آیا بهتر نیست اعضای شورا به جای اینگونه اظهارات کالری های خود را در راستای خدمت به شهر و شهروندان بسوزانند!؟ در این دو سال و اندی که از عمر شورای چهارم گذشته است تاکنون این عضو شورا چند نشست با شهرداران منتخب همین شورا برای خدمت به شهر داشته !؟ و از سوی دیگر چند بار به تقابل با شهردار پرداخته است!؟
در این سال ها اعضای شورای چهارم چند نشست با نمایندگان استان برای حل مشکلات عمده شهر مانند سراوان و رودخانه ها و حل مشکلات اقتصادی مردم داشته اند!؟
قضاوت با شما

تی تی خبر، این فرصت را در اختیار تمامی اعضای شورای رشت می گذارد تا با پاسخگویی به سوالات فوق در راستای تنویر افکار عمومی ما را یاری نمایند.