چرا سپیدرود با اتوبوس عازم اصفهان شد؟

حرف تازه – کاروان سپیدرود برای مصاف حساس با تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با اتوبوس راهی اصفهان شد. همین موضوع برای بسیاری از هواداران وفادار سپیدرود این ابهام را به وجود آورد که شاید به دلیل کاهش هزینه های سفر چنین تصمیمی از […]

حرف تازه – کاروان سپیدرود برای مصاف حساس با تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با اتوبوس راهی اصفهان شد. همین موضوع برای بسیاری از هواداران وفادار سپیدرود این ابهام را به وجود آورد که شاید به دلیل کاهش هزینه های سفر چنین تصمیمی از سوی کادر مدیریتی باشگاه اتخاذ شده است.

اما پیگیری ها نشان می دهد که در این تاریخ امکان سفر هوایی از رشت به اصفهان وجود نداشته است و حتی پرواز تهران به اصفهان هم به دلیل رزرو قبلی مقدور نبوده است. در همین راستا باشگاه تصمیم گرفت تا با بهترین اتوبوس vip که به صورت دربست در اختیار تیم قرار گرفته است سپیدرود را عازم اصفهان کند.

به دلیل حساسیت این دیدار و ضرورت فراهم شدن شرایط رفاهی تیم، کادر فنی دو اتوبوس لوکس را به جای یک اتوبوس در اختیار گرفت که با توجه به هزینه های رستوران و سرویس مجموع هزینه ها از سفر هوایی نیز بیشتر بوده است.

از سوی دیگر از آنجا که فاصله زمانی این دیدار با مصاف خانگی و حساس سپیدرود در هفته بیست و هشتم بسیار کم است با توجه به عدم وجود پرواز مستقیم از اصفهان به رشت در آن تاریخ، کاروان سپیدرود با هواپیما از اصفهان به رامسر آمده و سپس با اتوبوس به رشت برمی گردد تا زمان استراحت و ریکاوری بیشتری برای بازیکنان باقی بماند.

این در حالی است که در گذشته سپیدرود بارها در تامین هزینه های سفر با مشکل مواجه بوده است و به نظر می رسد با مدیریت جدید، ثبات و آرامش مناسبی از این حیث در باشگاه ریشه دار سپیدرود برقرار شده و شرایط رفاهی تیم تفاوت محسوسی پیدا کرده است.

شایان ذکر است سپیدرود در حال حاضر از لحاظ اسکان در هتل و پذیرایی بازیکنان و کادر فنی در وضعیت به مراتب مطلوب تری نسبت به گذشته قرار دارد و امیدواریم با حمایت مسئولین استانی باز هم شرایط مطلوب تری برای تنها نماینده فوتبال شمال کشور در لیگ برتر فراهم شود.