بهرام شفیع هم از مسعود رهنما انتقاد کرد؛

چرا استان گیلان از داشتن یک استادیوم استاندارد محروم است؟

حرف تازه – شب گذشته در جریان برنامه ورزش و مردم که از شبکه اول صدا و سیما پخش شد. مجری با سابقه این برنامه در واکنش به وضعیت نامطلوب ورزشگاه های گیلان گفت: «تنها تیمی که در کشور از چمن مصنوعی استفاده می کند سپیدرود رشت است، عجیب است که در پر باران ترین […]

حرف تازه – شب گذشته در جریان برنامه ورزش و مردم که از شبکه اول صدا و سیما پخش شد.

مجری با سابقه این برنامه در واکنش به وضعیت نامطلوب ورزشگاه های گیلان گفت: «تنها تیمی که در کشور از چمن مصنوعی استفاده می کند سپیدرود رشت است، عجیب است که در پر باران ترین و سر سبزترین استان کشور از چمن مصنوعی استفاده شود».

وی در ادامه به مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اشاره کرد و گفت: «وی باید این مشکل را حل کند هرچند نیاز به زحمت زیادی باشد چرا که چمن مصنوعی کیفیت فوتبال را پایین آورده و باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد».
کمبود امکانات و بی‌برنامگی هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان گیلان صدای مجریان رسانه ملی را هم در آورده اما استان همچنان از یک ورزشگاه استاندارد محروم است. تیم فوتبال سپیدرود رشت از یک سو به علت مشکلات فنی ورزشگاه عضدی نمی‌تواند از حداکثر ظرفیت آن استفاده کند و بسیاری از طرفداران سپیدرود از تماشای بازی این تیم از نزدیک محروم شده اند و از سوی دیگر ورزشگاه سردار جنگل استاندارد های لازم برای برگزاری یک مسابقه لیگ برتری را ندارد. با نزدیک شدن به نیم فصل باید دید مسئولان ورزش گیلان چه زمانی یکی از این استادیوم ها را به طور کامل آماده بازی می کنند تا میزبان هزاران هوادار پرشور سپیدرودی باشد.

شمال ما