پیگیری وضعیت جسمی کودک ۷ ساله در حادثه ظهر عاشورا در رشت توسط فاطمه شیرزاد

حرف تازه : پیگیری وضعیت جسمی کودک ۷ ساله در حادثه ظهر عاشورا در رشت؛  عضو شورای اسلامی شهر رشت و معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت در بیمارستان ولایت از کودک حادثه دیده عیادت کردند. به گزارش حرف تازه به نقل از گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان گیلان _ رشت ، شهرام مومنی در […]

حرف تازه : پیگیری وضعیت جسمی کودک ۷ ساله در حادثه ظهر عاشورا در رشت؛

 عضو شورای اسلامی شهر رشت و معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت در بیمارستان ولایت از کودک حادثه دیده عیادت کردند.

به گزارش حرف تازه به نقل از گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان گیلان _ رشت ، شهرام مومنی در گفت و گوی اختصاصی از بیمارستان با خبرنگار باشگاه گفت : ظهر امروز ۲۱ مهر ۹۵ در پی آتش زدن خیمه هئیت عزاداری در جنب پاسگاه پلیس شهرداری رشت، یک کودک ۷ ساله بهمراه پدر و مادرش دچار سوختگی شدند.

مومنی در ادامه اظهار داشت : محمد طاها ۷ ساله از ناحیه صورت و دست دچار ۳۲ درصد سوختگی درجه ۲ و ۳ شده و هم اکنون جهت مداوا در بیمارستان بستری است و حال عمومیش خوب است.

وی با اشاره به اینکه ، پدر و مادر محمد طاها که هر دو از ناحیه دست دچار سوختگی شدند مداوایشان به طور سرپایی صورت گرفت.

فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت که بر بالین محمد طاها حاضر شده بود از شهروندان خواست: در زمان برگزاری مراسمات از رفتارهای پرخطر که بدون رعایت اصول ایمنی صورت می گیرد و موجبات آسیب رساندن به دیگر شهروندان است جلوگیری کرده تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

در ادامه شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی تاکید کرد: متولیان هئیت های عزاداری توجه داشته باشند ۱۲ ایستگاه آتش نشانی بهمراه ۱۱ دستگاه خودروی اطفایی که در ۱۱ نقطه شهر رشت مستقر هستند به طور آماده باش آماده خدمات رسانی بوده و اگر قصد آتش زدن خیمه ها را دارند با توجه به رعایت اصول ایمنی و قرار دادن کپسول آتش نشانی از آتش نشانان بخواهند تا در کنار هئیت هایشان حضور داشته باشند.