از کمبود آب کشاورزی و ضرورت نوبت دهی تا مشکلات پمپاژ

پیگیری مشکلات کشاورزان روستاهای صومعه سرا توسط سیدکاظم دلخوش

مشکلات کشاورزان روستاهای صومعه سرا در زمینه هایی چون کمبود آب کشاورزی توسط سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی میدانی پیگیری شد.

اختصاصی حرف تازه – مشکلات کشاورزان روستاهای صومعه سرا در زمینه هایی چون کمبود آب کشاورزی توسط سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی طی بازدیدی میدانی پیگیری شد.

سیدکاظم دلخوش با همراهی دیگر مسئولین مربوطه با حضور در بازارجمعه، بهمبر، ضیابر، هندخاله، نوخاله، ضیابر، کوده و اباتر و… پیگیری های لازم در خصوص نوبت دهی به کشاورزان و تامین آب مورد نیاز زمین های زراعی و دیگر مشکلات این محدوده را انجام داد.
کم بودن میزان بارش ها، کشاورزان را با کمبود آب کشاورزی مواجه کرده است و در اختیار گذاشتن سرریز سد منجیل به صورت نوبتی می تواند بخش قابل توجهی از این مشکل کشاورزان را رفع نماید.
بررسی مشکلات پمپاژ و  همچنین پیگیری روند لایروبی رودخانه ها به کمک بیل دکل بلند بخش دیگری از اقدامات انجام شده در این بازدید بود.
بر اساس این گزارش تبدیل شدن ایستگاه های پمپاژ دیزلی به برقی نیز از مهم ترین مطالبات کشاورزان به شمار می رود.
بازدید از پروژه های نیمه کاره و تاکید بر ایمن سازی محدوده این پروژه ها، بازدید از دیواره های تخریب شده رودخانه در محدوده اباتر و کوده و پیگیری وضعیت پیشرفت پل بازارجمعه، دیگر بخش های بازدید میدانی نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی را تشکیل می داد.
خرمی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان نیز در این بازدیدها از نوبت دهی پنج روزه به کشاورزان خبرداد.
در این بازدید وحید خرمی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و همچنین سیدجلال سیدمحمدی فرماندار، مهدی داداشی مدیر توزیع برق و فرزاد امدادی بخشدار مرکزی صومعه سرا نیز حضور داشتند.

پیگیری سید کاظم دلخوش در خصوص کمبود آب کشاورزی و وضعیت نوبت دهی به کشاورزان

تاکید بر ایمن سازی محدوده پروژه های نیمه کاره کوده

بازدید از دیواره های تخریب شده رودخانه در محدوده اباتر و کوده و پیگیری موضوع

پیگیری وضعیت پیشرفت پل بازارجمعه

پیگیری مشکلات کشاورزان و ایستگاه های پمپاژ زمین های کشاورزی

بازدید از لایروبی رودخانه ها به کمک بیل دکل بلند