مظفر نیکومنش نودهی:

پیمانکاران اقلام را از شهر دیگر بخرند؛ کارگاه های ما به سمت تعطیلی می رود

حرف تازه : مظفر نیکومنش نودهی در جلسه صبح امروز شورای رشت با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر رشت گفت: پیش از فرارسیدن عید نوروز باید تدبیری اندیشیده شود. نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بخش دیگری از اظهارات خود با اعلام اینکه شعار همه مدیران استان بومی گرایی و حمایت از نخبگان و […]

حرف تازه : مظفر نیکومنش نودهی در جلسه صبح امروز شورای رشت با اشاره به مشکلات ترافیکی شهر رشت گفت: پیش از فرارسیدن عید نوروز باید تدبیری اندیشیده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در بخش دیگری از اظهارات خود با اعلام اینکه شعار همه مدیران استان بومی گرایی و حمایت از نخبگان و مدیران بومی است گفت: پیمانکاران ما بعضی غیر بومی هستند و اقلام را از جای دیگر می آورند.

وی با تاکید بر پیگیری این موضوع افزود: این امر منجر به تعطیلی کارگاه های تولیدی و کارخانه ها و بیکاری کسانی می شود که در آنجا کار می کنند. کسانی که برادران و بستگان و همشهریان ما هستند.

نیکومنش تصریح کرد: مخالف حضور همه پیمانکاران غیر بومی نیستیم اما اقلام مورد نیاز که در این شهر تولید می شود از جای دیگر خریداری نشود. در بحث آبهای سطحی ظاهرا لوله ها از تهران و قزوین خریداری می شود و با تریلی حمل می شود حتی برای فروشندگان این محصولات هم سوال است که مگر رشت همین محصول را تولید نمی کند؟

نایب رئیس شورا در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص موضوع سپیدرود گفت: همه مردم این شهر با سپیدرود خاطرات خوبی دارند و به عنوان هوادار این تیم باید به این تیم کمک کنیم و به داد این تیم برسیم. اگر افرادی از بیرون شورا ما را مدیریت کنند این ضعف شورا است؛ خودمان باید به درستی مدیریت کنیم.