ارتش سرخ به دنبال طلسم شکنی در شیراز؛

پیش بازی فجر سپاسی-سپیدرود

حرف تازه : هفته دوم رقابتهای لیگ یک روز شنبه برگزار می شود و سپیدرود در شیراز مهمان فجر سپاسی خواهد بود.این بازی را محمد حسین ترابیان قصاوت خواهد کرد ازساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد. سپیدرود بعد از برد با ارزش خانگی مقابل تیم مدعی بادران با هدف کسب نتیجه مناسب و ادامه […]

حرف تازه : هفته دوم رقابتهای لیگ یک روز شنبه برگزار می شود و سپیدرود در شیراز مهمان فجر سپاسی خواهد بود.این بازی را محمد حسین ترابیان قصاوت خواهد کرد ازساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه حافظیه برگزار خواهد شد.

سپیدرود بعد از برد با ارزش خانگی مقابل تیم مدعی بادران با هدف کسب نتیجه مناسب و ادامه روند خوب بدون محروم و مصدوم به مصاف حریف خود خواهد رفت.با توجه به تفاوت زیاد ارتفاع از سطح دریا بین رشت و شیراز کاروان سپیدرود دو روز زودتر به شیراز سفر کرد تا حداقل قبل بازی دو جلسه تمرینی داشته باشد تا از لحاظ شرایط آب و هوایی خود را تطبیق دهد.امری که همیشه تیمهای شمالی را در شیراز دچار مشکل می کند.

سپیدرود سالهاست که در شیراز به برتری نرسیده و همین امر میتواند انگیزه خوبی برای شاگردان نظرمحمدی باشد تا بتوانند این طلسم را بشکنند.

سپیدرود و سپاسی از سال ۷۶ که این تیم نوپای شیرازی در آن موقع توانسته بود در رقابت میلیمتری با سپیدرود و با هدایت ایراهیم قاسمپور و بازیکنان شاخصی چون علی انصاریان،پرویز برومند،علی امامی فر به لیگ یک آن موقع( لیگ برتر قعلی) صعود کند دیکر با هم بازی نکرده اند.

از سپاسی و برق شیراز و بهمن گرفته تا کارا و و مخابرات و سیف آباد کازرون همه و همه سپیدرود هیچگاه نتوانسته است این تیمها را در شیراز شکست دهد و این بار امید زیادی می رود این طلسم شکسته شود.

فجر سپاسی شیراز بعد اینکه فصل قبل و در هفته آخر تنها به یک تساوی مقابل نفت آبادان نیاز داشت تا راهی لیگ برتر شود ولی شکست خورد تا آبادانی ها به جای فجر راهی لیگ برتر شود تا مجددا در این فصل در لیگ یک حضور داشته باشد.

در این فصل کلانتری که سرمربی سپاسی در فصل قبل بود از این تیم جدا شد و راهی مس رفسنجان شد و بهرام شفیعی و مهرداد کریمیان دو بازیکن سابق این تیم هدایت سپاسی را برعهده گیرند و در این فصل هم با اتکا به جذب سهمیه سرباز تیم خوب و مدعی را بتوانند ببندند و در هفته اول مقابل مس در کرمان به تساوی ۲-۲ رسیدند.نتیجه ای که شاید اگر میلاد باصفا بازیکن تاثیرگذار این تیم در نیمه اول اخراج نمیشد و پنالتی خود را در نیمه اول از دست نمیدادند میتوانستند در کرمان برد با ارزشی را کسب کنند.

این تیم همانند سپیدرود تمرینات اماده سازی خود را دیر شروع کرد و وضعیت مشابه سپیدرود دارد ولی دو عامل جوانی و همچنین میزبانی شاید کمی کفه ترازو را برای این تیم سنگین تر می کند ولی قطعا سپیدرود و بازیکنان با تجربه آن به همین راحتی اجازه نخواهند داد تا سپاسی بتواند در این بازی به برتری برسند.

صالح خلیل آزاد،سعید زارع،امین مشایخ،ایمان باصفا و محسن فیاض بخش از سرشناس ترین بازیکنان این تیم هستند که البته باصفا به دلیل اخراج در بازی قبلی غایب بزرگ این تیم خواهد بود.