پیش بازی سپیدرود-نفت مسجد سلیمان / اینجا رشت است و سه امتیاز مال ماست

حرف تازه : هفته دوازدهم رقابتهای لیگ یک، شنبه برگزار می شود و سپیدرود در ششمین بازی خانگی خود میزبان تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان می باشد. به گزارش حرف تازه به نقل از رودسپید ، سپیدرود بعد از دو تساوی متوالی بیرون از خانه صدر جدول را به علت تفاضل گل کمتر به […]

حرف تازه : هفته دوازدهم رقابتهای لیگ یک، شنبه برگزار می شود و سپیدرود در ششمین بازی خانگی خود میزبان تیم بحران زده نفت مسجد سلیمان می باشد.

به گزارش حرف تازه به نقل از رودسپید ، سپیدرود بعد از دو تساوی متوالی بیرون از خانه صدر جدول را به علت تفاضل گل کمتر به خونه به خونه بابل واگذار کرد و حالا باز هم در خانه و مثل همیشه با هواداران پرشور و وفادار خود دنبال برد و پس گرفتن صدر جدول می باشد و خوب می داند که هیچ دیداری در لیگ یک حتی تیمهایی که هفته ها نبرده اند بازی آسانی نیست.
سپیدرود در ۵ دیدار قبلی خانگی خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده است و بیشتر از دو سال است که در رشت نباخته است و دنبال تداوم رکورد شکنی شکست ناپذیری در خانه می باشد.رضا الماسخاله در این بازی به علت سه کارته شدن حضور نخواهد داشت و وضعیت حسین کعبی نیز مبهم می باشد و به نظر می رسد در این بازی حضور نداشته باشد و دقیقا همانند بازی با فولاد یزد که این دو بازیکن نبودند و کادرفنی مجبور به استفاده از میثم فردوسی در پست دفاع راست شد در این بازی هم باید فکری به حال این قضیه بکند و شاید این بار گزینه هایی مثل میلاد پورمحسن یا حافظ یعقوبی یا میثم تهیدست مورد آزمایش قرار بگیرند و فردوسی در پست اصلی خود به میدان برود.
نقطه قوت این روزهای سپیدرود سنگربان آماده ای مثل سید محمد حسینی و خط دفاعی مستحکم با زوج هادی موسوی و هادی تامینی می باشد که با تنها ۵ گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ یک را به تنهایی در اختیار دارند و گل زدن به سپیدرود به خصوص در رشت برای خیلی از تیمها رویا شده است. سپیدرود در ۵ دیدار قبلی خانگی خود تنها یک گل مقابل خونه به خونه دریافت کرده است.
در آن سوی میدان نفت مسجد سلیمان با سهراب بختیاری زاده در هشت دیدار قبلی خود بردی نداشته است و در هیج دیدار بیرون خانه بردی کسب نکرده است و سه تساوی و دو شکست نتایج این تیم در بیرون از خانه بوده است.سنگین ترین شکست بیرون از خانه این تیم باخت ۳-۰ مقابل خونه به خونه بابل بوده است.
مجتبی بیژن بازیکن گیلانی این تیم می باشد که در پست دفاع چپ بازی می کند و فصل قبل در ماشین سازی تبریز بازی می کرد.ایمان رئیسی و مسعود پور محمد و رضا یزدان دوست از بازیکنان کلیدی این تیم می باشند و البته سهرب بختیاری زاده بعد از تساوی خانگی این تیم مقابل آلومینیوم اراک دو بازیکن این به نام های فرزاد محمدی و یوسف بهزادی را موقتا از این تیم کنار گذاشت.
در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ یک و بعد از گذشت یازده هفته سپیدرود با ۲۲ امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر از خونه به خونه در مکان دوم جدول ایستاده است و نفت مسجد سلیمان نیز با ۱۲ امتیاز در مکان دوازدهم جا خوش کرده است.

img_20161025_073756