مدیر کل زندانهای گیلان:

پیشرفت در زندان با ایجاد وحدت در کارگروهی و انسجام سازمانی صورت می پذیرد

سید حمید حسینی در بازدید از اردوگاه کاردرمانی استان گیلان (حویق) نشستی با حضور رییس اردوگاه و کلیه پرسنل آن اداره برگزار نمود.

حرف تازه – سید حمید حسینی در بازدید از اردوگاه کاردرمانی استان گیلان (حویق) نشستی با حضور رییس اردوگاه و کلیه پرسنل آن اداره برگزار نمود.

مدیر کل زندانهای استان گیلان، وحدت، یکدلی و یکرنگی را از نقاط مهم و مقدمه در کارهای گروهی و تیمی ویکی از مهمترین ظرفیت های منابع انسانی برشمرد و استفاده بهینه از برنامه های موجود برای برداشتن گامهای مثبت در راستای توسعه سازمانی و همچنین ارتقاء سلامت ، امنیت و توسعه و بهره وری در زندانها را مهم برشمرد.

وی بیان داشت  میتوان با برنامه ریزی ، ایجاد انسجام و یکپارچگی در کارکنان اهداف زندانیبنی محقق و ارتقاء یابد و خدمات زندانبانی و آنچه را که میتوان حتی باعث ارتقاء و کمک به خانواده های زندانیان از نظر حمایتی شود دست یافت و می بایست با اعتماد و تعهد کاری به این مقوله های مهم دست یابیم که در تاثیر پذیری نقش بسزایی دارد.

سید حمید حسینی در ادامه افزود : باید به اهمیت کار گروهی و ارزش آن دست یافت. وی همچنین افزایش کیفیت در کار را در عزت نفس و خلاقیت کارکنان مهم دانست  و گفت : باید به گونه ایی در کارها قدم برداریم تا رسالت ما که همانا نیز کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندانیان و بهبود و کمک به خدمات حمایتی به خانواده زندانیان است دست یابیم و این کار ممکن نمی شود مگر اینکه مهارت فردی ، اجتماعی و کارهای تیمی و گروهی خود را قوی و تدابیر لازم برای رسید به این امر متمرکز نماییم.

مدیر کل زندانهای گیلان ، خطاب به روسای زندانها درمحیط کار مثبت گرا را و پذیرش نظرات کارکنان را از نکات مهم برشمرد و گفت : بهترین گزینه بهره گیری بهینه از سرمایه ها ی انسانی است و زمانی که کارکنان احساس تعلق به مجموعه نمایند نتیجه دستیابی به بهترین انتخاب ها آسان می شود و اعتماد و وفاداری کارکنان به مجموعه به روسای زندانها کمک مینماید تا بربهترین اطلاعات و دانش و تجربه تکیه  کنند که این خود باعث می گردد تا با تدابیر لازم و بکارگیری کلیه امکانات به راس اولویتهای سازمانی دست یافت.