لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور؛

پیروزی مقتدرانه شهرداری فومن مقابل حریف صدرنشین سیرجانی

از هفته یازدهم رقابت های گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری فومن عصر امروز در ورزشگاه آزادی این شهر ۳ بر یک برابر تیم آرمان گهر سیرجان به پیروزی رسید.

حرف تازه – از هفته یازدهم رقابت های گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری فومن عصر امروز در ورزشگاه آزادی این شهر ۳ بر یک برابر تیم آرمان گهر سیرجان به پیروزی رسید.

شهرداری فومن با این برد ۱۱ امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول رده بندی این گروه باقی ماند اما فاصله این تیم با رده ششم جدول با وجود یک بازی کمتر، تنها ۳ امتیاز و با رده دوم جدول تنها ۴ امتیاز است.

گلهای تیم شهرداری فومن را میلاد بختیاری، سجاد اخباری و وحید لری به ثمر رساندند و تنها گل تیم آرمان گهر سیرجان را نیز محمد شریف زاده به ثمر رساند.

قضاوت این بازی را فرزاد منصوری با کمک های کوروش کریمی و هیمن نوربخش بر عهده داشت.

در این گروه آرمان گهر با ۲۰ امتیاز در صدر است و سایر تیم های با فاصله امتیازی بسیار نزدیک به یکدیگر رده های دوم تا دوازدهم جدول را در اختیار دارند. مس شهر بابک با ۷ امتیاز قعرنشین است.

در دیگر گروه لیگ دو نیز تیم های گیلانی داماش و چوکا با ۲۰ و ۱۹ امتیاز رده های دوم و چهارم جدول را در اختیار دارند و خوشه طلایی با ۲۱ امتیاز صدرنشین است. 

در رقابت های فصل جاری لیگ دو تیم های گیلانی امید زیادی برای صعود به لیگ یک دارند.