نگاهی به جدول و نتایج هفته 33 لیگ آزادگان؛

پیروزی سپیدرود در هفته پایانی حکم صعود به لیگ برتر را امضا می کند / پارس جنوبی جم لیگ برتری شد

حرف تازه – هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان برگزار شد. در پایان دیدارهای این هفته پارس جنوبی جم با برتری دو بر یک در زمین استقلال اهواز ۶۲ امتیازی شد و به لیگ برتر راه یافت. استقلال اهواز ۱۱ امتیازی هم نخستین تیم سقوط کرده به لیگ […]

حرف تازه – هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان برگزار شد.

در پایان دیدارهای این هفته پارس جنوبی جم با برتری دو بر یک در زمین استقلال اهواز ۶۲ امتیازی شد و به لیگ برتر راه یافت. استقلال اهواز ۱۱ امتیازی هم نخستین تیم سقوط کرده به لیگ دو محسوب می شود.

در دیگر دیدار حساس این هفته گل گهر سیرجان سه بر دو سپیدرود رشت را شکست داد. این دیدار در ابتدا با سه گل به سود گل گهر در حال برگزاری بود و در نهایت علی رغم تلاش بازیکنان سپیدرود امتیازی برای این تیم به همراه نداشت. سپیدرود رشت با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و تحت هر شرایطی اگر دیدار هفته آینده مقابل نساجی را در رشت پیروز شود به لیگ برتر راه پیدا می کند. گل گهر هم ۵۷ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده سوم ایستاد و امیدهایش برای صعود همچنان زنده ماند.

ملوان بندر انزلی در زمین خود نتوانست خونه به خونه را شکست دهد و فرصت بسیار خوب برای رسیدن به رده دوم جدول را از دست داد. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسیدو ملوان با ۵۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد اما همچنان در صورت توقف سپیدرود و گل گهر در هفته پایانی و پیروزی در زمین نفت مسجد سلیمان می تواند به لیگ برتر راه پیدا کند.

بادران هم در زمین خود با تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا با ۵۳ امتیاز در رده پنجم قرار بگیرد. البته خونه به خونه هم ۵۰ امتیازی است و با احتساب ۳ امتیاز انضباطی مقابل نساجی می تواند هم امتیاز با بادران پشت سر این تیم قرار بگیرد.

در انتهای جدول هم نبرد فجر سپاسی شیراز و فولاد یزد با دو گل به سود فجری ها پایان یافت تا کمی به شرایط خود در جدول سر و سامان دهند. فجر ۳۳ امتیازی شد و در رده شانزدهم قرار گرفت و فولاد یزد ۳۰ امتیازی و در رده هفدهم باقی ماند.

دیدار مس کرمان و نفت مسجد سلیمان با تساوی دو بر دو پایان یافت تا مسی ها هم ۴۹ امتیازی در رده هفتم قرار بگیرند. 

اما نساجی که قرار است هفته آینده در رشت به مصاف سپیدرود برود با ارائه نمایشی طوفانی تیم راه آهن را چهار بر یک شکست داد و در رده دهم ایستاد.

خیبر خرم آباد و مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ایران جوان هم با یک گل مغلوب اکسین شد.

دیدارهای هفته پایانی هفته آینده روز دوشنبه برگزار می شود.

در هفته پایانی سپیدرود میزبان نساجی است و ملوان در زمین نفت مسجد سلیمان به میدان می رود. گل گهر هم میهمان فولاد یزد است. سپیدرود در صورت پیروزی در دیدار هفته پایانی به لیگ برتر راه پیدا می کند.