پیروزی خیالی بانوی اخلاق شورای شهر در بازی خیالی؟!

اگر می‌خواهید بدانید چرا رشت روز به روز پسرفت می‌کند، اگر می‌خواهید بدانید چرا پیروزی اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان و حتی چهره‌های متخصص در انتخابات شورای شهر رشت هیچ تاثیر محسوسی در پیشرفت شهر ندارد، کافی است به رفتارهای بعضی از اعضای شورا نگاه کنید.

حرف تازه – اگر می‌خواهید بدانید چرا رشت روز به روز پسرفت می‌کند، اگر می‌خواهید بدانید چرا پیروزی اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان و حتی چهره‌های متخصص در انتخابات شورای شهر رشت هیچ تاثیر محسوسی در پیشرفت شهر ندارد، کافی است به رفتارهای بعضی از اعضای شورا نگاه کنید.

برای آن‌ها شهرام و بهرام ندارد، مریم و مینا هم ندارد، مهم این است که خودشان را نشان دهند و اینطور القا نمایند که هیچکس دیگر در رشت به فکر شهر نیست. غافل از اینکه با این کار یک گل خودی بزرگ را مرتکب می‌شوند؛ چون اگر تنها آن‌ها هستند که به رشت فکر می‌کنند پس مسئولیت عقب ماندگی شهر هم به تصمیمات آن‌ها بستگی دارد.

تنها بانوی عضو شورای شهر که به نظر می رسد علاقه زیادی به این عنوان دارد و حاضر نیست آن را با کسی شریک شود، همان کسی که گفته می شود خود را واجد شرایط عنوان بانوی اخلاق می‌داند، همان بانویی که گاه احساس می شود به نماینده پاکبانان در شورای شهر حسادت می‌کند و شاید می خواهد خود تنها حامی کارگران باشد، رسانه‌ حامی‌اش در یک خبرسازی عجیب، برای شیرزاد رقیب خیالی می‌سازد و در یک مسابقه خیالی، او را پیروز خیالی در رقابت با رقیب خیالی‌اش اعلام می‌کند.

اینکه در صورت شهردار شدن حامد عبدالهی، فرانک پیشگر وارد شورا شود موضوعی کاملا بدیهی است اما اینکه در صورت عدم حضور پیشگر در شورا او را ناکام بنامیم در شرایطی که در این پروسه هیچ تلاشی برای بردن یا باختن نداشته و اساسا هیچ رقابتی وجود نداشته است به نظر می رسد نشان دهنده خوشحالی زاید الوصف عده ای از افراد از عدم حضور او است. این خبر در حالی منتشر می شود که سخت است باور کنیم بدون اطلاع، اعلام نظر و هماهنگی بانوی اخلاق! شورا منتشر شده باشد هرچند ممکن است اینطور نیز بوده باشد. اما رسانه‌‌هایی که ادعای حرفه‌ای بودن دارند چطور و در ازای چه چیزی به این بازی خنده‌دار تن می‌دهند؟

آقایان و خانم‌های عزیز! خیال زنان و حتی مردان رشت راحت است که با عدم ورود فرانک پیشگر به شورا، فاطمه شیرزاد تنها بانوی شورای شهر رشت، حامی زنان، مردان، کارگران، کارفرمایان، کودکان و کلا همه چیز و همه کس خواهد بود. او بهترین است!