نادر دست نشان:

پیروزی برابر پیکان‌ ‌از نان شب واجب‌تر است

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: پیروزی در مقابل تیم پیکان تهران برای تیم سپیدرود رشت از نان شب واجب‌تر است.

حرف تازه – نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری پیش از دیدار سپیدرود رشت در مقابل پیکان تهران در سالن کنفرانس ورزشگاه عضدی رشت اظهار داشت: بازی در مقابل تیم پیکان تهران برای تیم سپیدرود رشت از حساسیت زیادی برخوردار است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه به جهت جایگاه تیم سپیدرود رشت، بازیکنان دارای استرس زیادی هستند  تصریح کرد: استرس زیاد بر روی عملکرد بازیکنان تیم سپیدرود رشت تاثیر می‌گذارد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه امیدوارم  نخستین برد تیم سپیدرود رشت در سال ۹۸ در مقابل تیم پیکان تهران کسب شود بیان داشت: تیم پیکان تهران بازی فیزیکی را به‌نمایش می‌گذارد که این مورد باعث کم گل خوردن این تیم می‌شود.

وی با اعلام اینکه در بازی مقابل تیم پیکان تهران، حسین ابراهیمی را به دلیل کشیدگی عضله پا در مقابل تیم پرسپولیس تهران در اختیار نداریم عنوان کرد: امیر منصوریان در تمرینات تیم سپیدرود رشت دچار مصدومیت شد.

دست‌نشان با تاکید بر اینکه علیرضا نورمحمدی از سوی کادر فنی تیم سپیدرود رشت از ترکیب تیم کنار گذاشته نشد ابراز داشت: نورمحمدی بعد از بازی در مقابل پرسپولیس تهران در تمرینات تیم سپیدرود رشت حاضر نشد.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکن خارجی به تیم سپیدرود رشت اضافه نشد گفت: بازیکنی باید به تیم سپیدرود اضافه شود که بتواند در تیم سپیدرود رشت مثمر ثمر واقع شود.

دست‌نشان با اشاره به اینکه رونی چاچوا  از نظر کیفی عملکرد مناسبی نداشت عنوان داشت: بازیکنان خوبی را در سمت راست خط دفاعی داریم که می‌توانند به‌خوبی وظایف چاچوا را انجام بدهند.

وی با اعلام اینکه پیروزی در مقابل تیم پیکان تهران برای تیم سپیدرود رشت از نان شب واجب‌تر است افزود: بهترین هدیه در سال ۹۸ از سوی باشگاه سپیدرود رشت  به هواداران، پیروزی در مقابل تیم پیکان تهران است.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با تاکید بر اینکه نباید در مقابل افرادی که اعمال زشتی را نسبت به‌خبرنگاران انجام می‌دهند نباید مقابله به‌مثل کرد اظهار داشت: باید در مقابل بعضی از اشتباهات چشم پوشی کرد.