به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشان صادر شد؛

پیام های جداگانه سرپرست شهرداری، سخنگوی شورا و رئیس سازمان سیما منظر رشت

حرف تازه – هفتم مهر روز آتش نشان است. قشری که وقتی همه از حادثه می گریزند به دل حادثه می زند و با جانفشانی برای امنیت مردم و حفاظت از جان و مال آنها تلاش می کند. حرف تازه به سهم خود یاد و خاطره همه آتش نشانان شهید را گرامی می دارد و […]

حرف تازه – هفتم مهر روز آتش نشان است. قشری که وقتی همه از حادثه می گریزند به دل حادثه می زند و با جانفشانی برای امنیت مردم و حفاظت از جان و مال آنها تلاش می کند. حرف تازه به سهم خود یاد و خاطره همه آتش نشانان شهید را گرامی می دارد و دست تمامی تلاشگران این عرصه را به گرمی می فشارد.

اما در ادامه پیام های دریافتی این بار سه پیام از سوی فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری، فاطمه شیرزاد سخنگوی شورا و سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر رشت به همین مناسبتبه تحریریه این پایگاه خبری رسیده است که متن این پیام ها را در ادامه مشاهده می کنید:

پیام فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی:

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: آتشنشانان سربازان امنیت شهر در مواجه با حوادثی همچون آتش سوزی و… هستند.
فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت هفتم مهرماه روز آتشنشانی و ایمنی اظهار کرد: آتشنشان نماد ایثار و شجاعت است که در زمان وقوع حوادث شجاعانه به قلب خطر می روند و صحنه هایی زیبا از ایثار؛غیرت و نوعدوستی به نمایش می گذارند.
وی با اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران بیان کرد: در حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران روح ایثار و از خودگذشتگی تلاشگران عرصه آتشنشانی بیشتر نمایان شد و همه ما شرمنده آن همه فداکاری شدیم.
وی افزود: آتشنشانان زمانی که برای خاموش کردن آتش میان دود و خاکستر می روند در واقع از خود می گذرند تا به نگاههای ملتمس خانواده حادثه دیده آرامش ببخشند و اجازه ندهند حادثه بنیان زندگی انسانها را نابود کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه حادثه هیچ گاه خبر نمی کند گفت: لحظاتی که ماموران آتشنشانی بی باک و جسورانه برای نجات جان و اموال انسانهای دیگر به میان آتش می روند ستودنی است و همه قدر دان تلاشهای آنان هستیم.
وی در خصوص خرید برخی از تجهیزات مدرن برای سازمان آتشنشانی رشت تصریح کرد: خرید نردبان هیدرولیکی، ماشین آلات سبک و… از جمله مصوباتی است که در شورای چهارم رشت به منظور تجهیز و حمایت از سازمان آتشنشانی به تصویب رسید.
شیرزاد بیان کرد: خرید این تجهیزات کمترین اقدامی است که می توان در راستای حمایت از این قشر زحمتکش انجام داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه گفت: امیدوارم شهروندان فهیم رشت با رعایت نکات ایمنی و آموزش آن به فرزندان خود گامهای موثری در راستای کاهش حوادث بردارند.

پیام  فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی:

آتش‌نشانی یکی از مشاغل خاص و مهم و در عین حال سخت و مخاطره‌آمیز است آتشنشانان با به خطر انداختن جان خود از سلامت افراد، اموال و محیط زیست حفاظت می کنند و با تمام وجود تلاش می کنند تا مانع از خسران و آسیب به جامعه شوند.

هفتم مهرماه، یادآور حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه های مختلف به خصوص دفاع مقدس است.

 به همین مناسبت این روز را به تمامی آتش نشانان غیور شهر باران که صادقانه در راه حفظ جان و سلامتی شهروندان تلاش می کنند تبریک عرض کرده و برای این فرشتگان نجات از درگاه باری تعالی توفیق روز افزون را خواهانم.

پیام سجاد محجوب رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری رشت به مناسبت روز آتش نشان و ایمنی:

هفت مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، روز تقدیر از تلاش شبانه روزی غیور مردان صحنه های حوادث، آتش نشانان قهرمان و ترویجگران فرهنگ ایمنی در جامعه است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای آتش نشان و تقدیر و تشکر از رشادت های تمامی آتش نشانان خدوم و زحمتکش کشور،۷ مهر ماه را صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون آتش نشانان فداکار را مسئلت می نمایم.