پیام های تبریک امیر حسین علوی به کوچکی نژاد و جمالی

تی تی خبر (حرف تازه) : امیر حسین علوی انتخاب دکتر جمالی و مهندس کوچکی نژاد بعنوان نمایندگان مردم رودبار و رشت را تبریک گفت. امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت در دو پیام جداگانه انتخاب دکتر جمالی و مهندس کوچکی نژاد بعنوان نمایندگان مردم رودبار و رشت در دور دوم […]

تی تی خبر (حرف تازه) : امیر حسین علوی انتخاب دکتر جمالی و مهندس کوچکی نژاد بعنوان نمایندگان مردم رودبار و رشت را تبریک گفت.

امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت در دو پیام جداگانه انتخاب دکتر جمالی و مهندس کوچکی نژاد بعنوان نمایندگان مردم رودبار و رشت در دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس جبار کوچکی نژاد
با سلام
ضمن سپاس از حضور و رای آگاهانه مردم شریف شهرستان رشت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، انتخاب مجدد شما را صمیمانه تبریک می گویم و این اعتماد مجدد مردم به جنابعالی و سومین حضورتان در بهارستان را ثمره تلاش های بی وقفه و خالصانه در راه توسعه و آبادانی شهر رشت و خدمات بی منت شمامی دانم.
از درگاه خداوند متعال توسعه بیش از پیش شهرستان رشت و استان گیلان را آرزومندم و امید است در سایه تجربیات، خلوص و تلاش بی وقفه جنابعالی در راه خدمت رسانی به مردم این توفیق به دست آید.

امیر حسین علوی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای دکترمنوچهر جمالی
با سلام و احترام
ضمن تشکر و قدرانی از حضور آگاهانه و گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توفیق جنابعالی در کسب اعتماد مردم شهرستان رودبار در سپردن مسئولیتی خطیر به شما را تبریک می گویم.
اینجانب افتخار خود می دانم که عضوی از پارلمان محلی رشت برای خدمت بی منت به مردم پا به عرصه ای فراتر نهاده است و یقین دارم که جنابعالی با تمام وجود در راه خدمتگزاری موثر برای آبادانی شهرستان حوزه انتخابیه خود و نیز در نگاه جامع تر استان گیلان تلاش خواهید کرد.
از درگاه ایزد منان موفقیت روز افزون شما را در مسیر خدمتگزاری شایسته و بی منت به مردم شریف گیلان را خواستارم.

سیدامیر حسین علوی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت