یادداشت مدیرمسئول؛

پیام نوروزی بهنیا ثابت رفتار

پیام نوروزی بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه: ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها، ای مدبر شب و روز           ای گرداننده سال و حالت ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶ را به تمامی هم میهنانم به ویژه همشهریان صبورم در رشت، شهر […]

پیام نوروزی بهنیا ثابت رفتار مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه:

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ ها، ای مدبر شب و روز           ای گرداننده سال و حالت ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال

فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶ را به تمامی هم میهنانم به ویژه همشهریان صبورم در رشت، شهر باران های نقره ای، صمیمانه شادباش می گویم و سلامتی، موفقیت، شادی و برکت را برای یکایک هموطنانم آرزومندم و دعا میکنم همه در کنار هم، فردایی بهتر را برای خودمان، شهرمان و کشورمان بسازیم.

امیدوارم است در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال” است؛ در پروژه های شهری رشت بر تولید بومی به صورت جدی تکیه شود تا با افزایش تولید، از تعدیل نیروی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی رشت و استان گیلان تا حد ممکن جلوگیری شود و گامی به سوی اشتغال زایی و پایداری مشاغل موجود برداشته شود. نسبت به هزینه های غیرضروری با احتیاط بسیار بیشتری عمل شود. اگر بخشی از بودجه مجموعه ای محقق نشد اولویت ها را در اجرای پروژه ها مدنظر قرار دهد. بر کیفیت پروژه ها تاکید شود و نظارت دقیقی بر نحوه اجرا وجود داشته باشد تا منابع و سرمایه ها هدر نروند. در تعریف پروژه ها به تبعات اقتصادی آن توجه ویژه ای شود و زمینه های رونق مشاغل موجود و ایجاد کسب و کارهای جدید فراهم شود. 

امیدوارم در سال جدید در راستای اعتمادسازی محلی، برخی افراد در مقابل افراد خاص، موافق یا مخالف همیشگی نباشند. به پرداخت به موقع حقوق، بیمه و مزایای تمامی کارکنان به عنوان یک وظیفه نگاه شود تا به هیچ عنوان به تعویق نیفتد و اولویت ها در هزینه ها لحاظ شود. آستانه تحمل برخی مدیران شهری در مقابل صدای منتقدین و رسانه ها به مراتب بیشتر شود که حقیقتا به دور از عقلانیت خواهد بود اگر تصور کنیم مسیر توسعه از تعریف و تمجید رسانه ها عبور می کند. 

معتقدم امروزه این شهر بیش از هرچیز نیاز به حضور جوانانی دارد که ضمن داشتن اطلاعات کافی و آگاهی از مسائل روز مدیریت شهری، توانایی ایستادگی پای اعتقاداتشان را داشته باشند و گفتنی ها را بگویند. پارلمان محلی این شهر نماینده ای می خواهد که صرفا نماینده “مردم” باشد! نماینده ساکت نمی خواهد. حضور چنین جوانانی در شورای شهر، نیازمند مشارکت حداکثری مردم و رای اعتماد آنها به این جوانان است. قطعا مردم با بصیرت رشت در اردیبهشت ۹۶ بهترین تصمیم را برای شهرشان خواهند گرفت. 

بهار به ما می آموزد پایان هر زمستان، شکفتن و آغاز دوباره در راه است. با آرزوی بهترین ها برای مردم صبور رشت و کشور عزیزم ایران در بهار و سالی که در پیش داریم…

بهنیا ثابت رفتار                      

مدیر مسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه

نوروز ۹۶