پیام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در پی قهرمانی شطرنجبازان رشتی

تی تی خبر (حرف تازه) : در پی قهرمانی شطرنجبازان رشت در مسابقات قهرمانی شهرهای ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: پیروزی دلاوران شطرنجباز رشت در مسابقات قهرمانی شهرهای رشت بار دیگر ثابت کرد که مردمان این دیار از […]

تی تی خبر (حرف تازه) : در پی قهرمانی شطرنجبازان رشت در مسابقات قهرمانی شهرهای ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

پیروزی دلاوران شطرنجباز رشت در مسابقات قهرمانی شهرهای رشت بار دیگر ثابت کرد که مردمان این دیار از چه پتانسیلی برخوردارند و در صورت فراهم آمدن امکانات و شرایط مطلوب می‌توانند به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند. قهرمانی تیم شطرنج رشت در بین ۲۴ تیم حاضر در مسابقات از چهارگوشه ایران، گویای تلاش شهروندان عزیز رشتی است که هرگاه خواسته‌اند توانسته‌اند برتری خود را به نمایش بگذارند.

مجموعه مدیریت شهری رشت ضمن عرض تبریک به خاطر این پیروزی ارزشمند، برای تیم شطرنج رشت در مسابقات شطرج قهرمانی آسیا و جهان آرزوی موفقیت کرده و دست پرتوان این عزیزان را برای هر گونه کمک و همراهی می‌فشارد.