پیام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مناسبت روز جهانی قدس

محمدباقربشردانش همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن روز قدس پیامی به شرح زیر صادر کرد. متن پیام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت بدین شرح است:

حرف تازه – مهندس محمدباقربشردانش همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن روز قدس پیامی صادر کرد. متن پیام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت بدین شرح است:

روز قدس، روز اسلام است

امام خمینی (ره)

یوم الله روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در ردیف مهمترین روزهای جهان اسلام در خاطره تاریخ ثبت گشته است. روزی که یاد و نامش دشمن را به اضطراب و شکوه حماسی مردم خداجو و ظلم ستیزش کاخهای استبداد و بیداد را به حقارت می کشد. سرزمین اشغالی فلسطین قلب تپنده ی جهان اسلام، بیش از نیم قرن است که در آن مادران نظاره گر جان باختن عزیزان خود هستند و باز ، چه حکایت تلخی است که چشم های مدافعان حقوق بشر و مجامع بین المللی بر روی این همه قساوت و سنگدلی بسته است . یقیناً مسلمانان در سراسر دنیا و ملت بزرگوار ایران اسلامی به وعده استقرار حکومت الله در سراسر عالم معتقدند و بر این باور از مواضع بر حق مسلمانان عدول نخواهند کرد تا ان شاء الله بیرق سبز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ، برافراشته گردد و برای تبیین اهداف متعالی ملت های آزاده جهان به ویژه مسلمانان از رهنمود های مقام معظم رهبری حمایت خواهند کرد.

در پایان از خداوند بزرگ می خواهم در سایه قبولی طاعات و عبادات روزه داران، زیباترین تقدیر را برای جهان اسلام رقم زده تا شاهد همدلی و همگرایی امت اسلامی برپایی عدل و داد در سراسر جهان باشیم. امیدوارم با یاری خداوند متعال، ما نیز بتوانیم حتی با حضور غیر فیزیکی و موثر خود، گامی بزرگ با هدف دفاع از مظلومان برداریم.

محمدباقربشردانش

مدیرعامل

پیام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مناسبت روز جهانی قدس

پیام مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت به مناسبت روز جهانی قدس