پیام شهردار منتخب رشت به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

حرف تازه – مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت طی یادداشتی ضمن گرامیداشت هفتم مهر، روز آتش نشان، پیامی ویژه برای این قشر زحمتکش صادر کرد. در متن پیام دکتر نصرتی آمده است:   به نام خالق هستی بخش   ارزشمند ترین دارایی هر انسانی جان او است؛ کسی که از جان خود برای دفاع از […]

حرف تازه – مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت طی یادداشتی ضمن گرامیداشت هفتم مهر، روز آتش نشان، پیامی ویژه برای این قشر زحمتکش صادر کرد.

در متن پیام دکتر نصرتی آمده است:

 

به نام خالق هستی بخش

 

ارزشمند ترین دارایی هر انسانی جان او است؛ کسی که از جان خود برای دفاع از اعتقادات، میهن، هم وطن و ناموس بگذرد بزرگترین ایثار را کرده است. آتش نشانان که همواره در راه آرامش هم وطنان خود، با جانفشانی به دل حادثه می زنند ایثارگران بی ادعا با قلب هایی مهربان هستند.

هفتم مهر، سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان جنگ تحمیلی را گرامی می دارم و هیچ واژه ای را شایسته تقدیر از رشادت های دلیرمردان میادین جنگ آب و آتش نمی دانم و دستان پر مهر شما آتش نشانان شهرباران را به پاس تک تک جانفشانی هایتان به گرمی می فشارم …

در اکثر شهرهای ایران تهدیدهایی چون ساختمان پلاسکو با چهره های گوناگون وجود دارند. پلاسکوی شهر ما کجاست؟ و ما تا چه حد برای مقابله با حوادثی اینچنینی تجهیزات و آمادگی داریم؟

با دغدغه هایتان به خوبی آشنایی دارم و این اطمینان را به شما می دهم که مجدانه پیگیر مطالبات به حق شما عزیزان باشم و در طول دوران خدمت خود در راستای انجام صحیح وظایفم در مقابل فرشته های نجات شهر از هیچ کوششی فروگذار نکنم.

به وجود فرزندان برومند این سرزمین افتخار می کنم و قدرشناس زحماتتان خواهم بود.

 

مسعود نصرتی