پیام شهردار رشت به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی

حرف تازه – بیست و هفتم مارس و هفتم فروردین هرسال مصادف است با روز جهانی تئاتر و البته روز ملی هنرهای نمایشی؛ این روز بر دوستداران تئاتر و همه تئاتری های شهر رشت و خانواده هایشان مبارک باد. باعث افتخار است هنگامی که پایتخت ایران صد سالگی تئاتر را جشن می گرفت شهر زیبا […]

حرف تازه – بیست و هفتم مارس و هفتم فروردین هرسال مصادف است با روز جهانی تئاتر و البته روز ملی هنرهای نمایشی؛ این روز بر دوستداران تئاتر و همه تئاتری های شهر رشت و خانواده هایشان مبارک باد.

باعث افتخار است هنگامی که پایتخت ایران صد سالگی تئاتر را جشن می گرفت شهر زیبا و پیشگام فرهنگ و هنر رشت مفتخر به برپایی جشن صد و ده سالگی تئاتر شد.

این پتانسیل ارزشمند باید تقویت و با هماهنگی همراهی هنرمندان شهر رشت را به دوران اوج و شکوفایی و رونق گذشته تئاتر برگردانیم.

ما تلاش می کنیم به کمک شورای محترم شهر رشت و اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی تماشاخانه رشت را احیا و به زودی دیداری با هنرمندان شهر رشت که سرمایه های معنوی و مادی ما هستند داشته باشیم و به درد و دل های هنرمندان گوش داده و نسبت به رفع مشکلات شان اقدام نماییم.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با کمک هنرمندان تئاتر و گروه های تئاتری باید فضای نشاط و آموزش های شهروندی را در شهر رشت گسترش داده و این همدلی وفاق بیشتر سبب شادابی و نشاط و فرهنگ سازی شود.

با آرزوی بهترین ها برای خانواده تئاتر شهر رشت

دکتر مسعودنصرتی
شهردار رشت