پیام سید امیر حسین علوی به مناسبت روز جهانی گردشگری

حرف تازه: پیام سید امیر حسین علوی به مناسبت روز جهانی گردشگری: ۲۷ سپتامبر (پنج مهر) به عنوان روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است. ” گردشگری برای همه و  همه برای گردشگری  ” عنوان شعاری ست که به مناسبت گرامی داشت این روز انتخاب گردیده. ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان از نظر جاذبه های […]

حرف تازه: پیام سید امیر حسین علوی به مناسبت روز جهانی گردشگری:

۲۷ سپتامبر (پنج مهر) به عنوان روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است.

” گردشگری برای همه و  همه برای گردشگری  ” عنوان شعاری ست که به مناسبت گرامی داشت این روز انتخاب گردیده. ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان از نظر جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اقلیمی است لذا توسعه همه جانبه آن علاوه بر کمک به اقتصاد  می تواند موجوبات توسعه شهر و استان  و در نهایت کشور را به همراه داشته باشد.

در همین راستا صبح امروز سید امیر حسین علوی عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت ضمن تبریک این روز به  جامع هتل داران،انجمن های  گردشگری و انجمن های مرتبط با گردشگری، از اتقاقات خوب در برگزاری جشنواره ها  و‌  نمایشگاه های حوزه گردشگری تقدیر کرد و  افزود : باید طرح های مشخص برای دست یافتن به  خروجی های کاربردی جهت اقتصاد شهری در نظر گرفته شود.

علوی  با حضور در دفتر حسن هادی زاده که طی حکمی از سوی شهردار سرپرست دفتر توسعه شهرداری رشت گردیده است، ابراز امیدواری کرد : به لطف خدا در آینده نه چندان دور شاهد رخداد های باشکوهی در عرصه گردشگری  در مجموعه شورا و شهرداری خواهیم بود.

کانال تلگرام نبض خبر