سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت پیام تسلیت صادر کرد؛

پیام تسلیت مهندس نوری هریس به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رشت فرارسیدن 14 خرداد را تسلیت گفت. پیام تسلیت مهندس نوری هریس به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در ادامه این مطلب قابل مشاهده است.

حرف تازه – مهندس محمد نوری هریس سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴ خرداد را تسلیت گفت. پیام تسلیت مهندس نوری هریس به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بدین شرح است:

چهاردهم خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت عزیز ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در دفاع از ارزش‌های اسلامی است که به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، حماسه‌ای تاریخی رقم زدند تا ارزش‌های ناب اسلام‌ محمدی ماندگار و جاودان باشد.

حضرت امام، رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستیزی بود که با توکل و ایمان به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد.

از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را در سایه‌سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت امام خامنه ای عزیز مسالت دارم.

*محمد نوری هریس*
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری رشت

پیام تسلیت مهندس نوری هریس به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)

پیام تسلیت مهندس نوری هریس به مناسبت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)