پیام تسلیت سید امیرحسین علوی در پی شهادت آتش نشانان تهرانی

حرف تازه : در پی شهادت آتش نشانان عزیز تهرانی در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، سید امیرحسین علوی رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت پیام تسلیت فرستاد. متن پیام بدین شرح است: حادثه دردناک آتش سوزی ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای پر تلاش و خدوم آتش نشانی دل مردم […]

حرف تازه : در پی شهادت آتش نشانان عزیز تهرانی در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، سید امیرحسین علوی رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت پیام تسلیت فرستاد. متن پیام بدین شرح است:

حادثه دردناک آتش سوزی ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن تعدادی از نیروهای پر تلاش و خدوم آتش نشانی دل مردم قدرشناس ایران را سخت اندوهگین ساخت.

اینجانب به نمایندگی از مردم فهیم رشت این حادثه دردناک و از دست دادن تعدادی از نیروهای آتش نشانی راخدمت رهبر انقلاب، ملت بزرگ ایران و همکاران خوبمان در شهرداری تهران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که با تلاش همکاران عزیز در شهرداری تهران تعداد مجروحین وحادثه دیدگان کاهش یابد.

ضرورت توجه به نیازهای آتش نشانان در کل کشور و علی الخصوص رشت عزیز را به همه همکاران شورایی و شهردار رشت یادآور شده و بیاد داشته باشیم که قبل از وقوع هر حادثه ای می بایست به فکر چاره و رفع نیازهای مادی و معنوی این شیرمردان باشیم.

خسته مباد گام های استوار و دستان پرتوان دلیر مردان و انسانهای شجاعی که جان خویش را درکف دست گرفته و عاشقانه و خالصانه در راه نجات جان و مال هم وطنان خود از جان خویش می گذرند.
سید امیرحسین علوی