مادر چهار شهید به فرزندانش پیوست

پیام تسلیت سید امیرحسین علوی در پی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم سکینه واعظی

سید امیر حسین علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم سکینه واعظی» مادر شهیدان «ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه» و «مرتضی و طیبه» داماد و عروسش را تسلیت گفت.

حرف تازه – سید امیر حسین علوی، عضو شورای اسلامی شهر رشت با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم سکینه واعظی» مادر شهیدان «ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه» و «مرتضی و طیبه» داماد و عروسش را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ارجمند، مکرمه و صالحه مرحومه «حاجیه سکینه واعظی» مادر شهیدان والامقام «ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه» و «مرتضی و طیبه» داماد و عروسش از ستارگان درخشان و جاودان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس موجب تأسف و تألم شد.

تلاش و مجاهدت‌های کم نظیر آن مادر مومن، انقلابی و فداکار که در دامان پر مهر خود با تمسک به آموزه‌های قرآنی، فرزندانی برومند، مجاهد که پرچمدار بصیرت و شجاعت و نماد ماندگار مقاومت، ایستادگی و شهادت‌طلبی ملت ایران در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و متجاوزین به میهن اسلامی قرار گرفتند، تربیت کرد، برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاوید و الهام‌بخش بانوان رشید جامعه ایرانی خواهد بود.

مادر پر افتخاری که در سال ۱۳۷۳ نشان دولتی درجه یک ایثار را به پاس فداکاری‌ها و بزرگواری‌هایش از هیات دولت دریافت نمود.

از درگاه ایزد منان علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره مسألت دارم. امید آن ‌که به فضل الهی در جوار فرزندان، داماد و عروس شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.

سید امیر حسین علوی
عضو شورای اسلامی شهر رشت