پیام تسلیت دکتر مسعود نصرتی شهردار رشت به مناسبت اربعین حسینی

حرف تازه – مسعود نصرتی شهردار رشت با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت. به نام خدا بار دیگر اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) فرارسیده و جاذبه حسینی میلیون ها عاشق را از سراسر دنیا به سوی کربلا جذب کرده است. در سال های اخیر همزمان با فرارسیدن اربعین […]

حرف تازه – مسعود نصرتی شهردار رشت با صدور پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

به نام خدا

بار دیگر اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) فرارسیده و جاذبه حسینی میلیون ها عاشق را از سراسر دنیا به سوی کربلا جذب کرده است.

در سال های اخیر همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی پدیده ای نوظهور شکل گرفته است و اجتماع پرشور عاشقان حسینی با پیاده روی به سوی کربلا به استقبال زیارت اربعین می روند؛ رویدادی که به تعبیر مقام معظم رهبری “از حوادث برجسته و نمادی بسیار زیبا و پرشکوه از حضور پیروان و علاقمندان به اهل‌بیت علیهم‌السلام است” و با دیدن آن راهی جز غبطه برای عاشقان جامانده از کاروان باقی نمی ماند.

اربعین حسینی و این شور و شیدایی عاشقان آن حضرت تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند و به برکت وجودی خود برای همه نسل ها درس استکبارستیزی، مبارزه با جور و ستم زمانه، ایثار و شهادت برای حفظ اعتقادات و ارزش های معنوی را به همراه دارد. امام حسین (ع) برای اصلاح امت جد خود قیام کرد؛ اصلاحی که زمان و مکان نمی شناسد. وظیفه مسلمانان است که در هر برهه ای از تاریخ، چراغ این راه را روشن نگه دارند و بی شک پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

مجموعه شهرداری رشت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش، فرارسیدن اربعین حسینی را به عموم مسلمان جهان تسلیت می گوید و امید است توفیق تداوم خدمت به زائرین حسینی نصیب این مجموعه گردد.

مسعود نصرتی
شهردار رشت