پیام تبریک نوروزی مهندس جعفرزاده

حرف تازه : مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس نهم و دهم با انتشار بیانیه ای فرارسیدن سال نو را به تمامی گیلانیان تبریک و تهنیت گفت. متن بیانیه به شرح ذیل است : بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار    یا محول […]

حرف تازه : مهندس غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس نهم و دهم با انتشار بیانیه ای فرارسیدن سال نو را به تمامی گیلانیان تبریک و تهنیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

 یا مدبر اللیل و النهار

   یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار طبیعت از راه می رسد و صحنه جهان آئینه ی نمای قدرت خداوندی می گردد. نوروز ، سرآغاز حیات مجدد طبیعت و ایجاد طراوت در وجود انسانهاست و چه زیباست در این رستاخیز طبیعت ، نقش بندی های نقاش آفرینش را با تأملی ژرف بنگریم و از خالق هستی بخواهیم نام و یاد خود را در وجودمان زنده نگه دارد و توفیق خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان در باورمان نهادینه سازد.

درسالی که همراه با حیات دوباره طبیعت، نور معنویت ، قلب های مؤمنان را متحول می سازد،  امید است دست در دست یکدیگر، متعـهدانه تر  از گذشته برای ارتقـاء خدمتگزاری و تأمین فردای بهتر بکوشــیم تا دین خود را نسـبت به مردم ، نظام مقــدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام در پرتو منویات مقام معظم رهبری ادا نمائیم.

اینجانب ، فرا رسیدن سال نو و تولد دوباره طبیعت  عید فرخنده و نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی  عشق و محبت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است  ، به تمامی‌ گیلانیان سرافراز بویژه مردم شریف و فهیم شهرستان رشت و حومه  تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از شادکامی‌، برکت و معنویت ، ازدرگاه خداوند متعال و سبحان مسئلت می‌نمایم.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی