پیام تبریک مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت به مناسبت روز خبرنگار به سفیران زندگی

حرف تازه – خبرنگاران، تنها خبر نمی­دهند، آن ها مبشران و گواهی دهندگان جریان زندگی و مهر در جامعه هستند. مدیریت  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با صدور بیانیه ای ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت. در این بیانیه آمده است: در عصری که حجم وسیع اطلاعات می تواند امید […]

حرف تازه – خبرنگاران، تنها خبر نمی­دهند، آن ها مبشران و گواهی دهندگان جریان زندگی و مهر در جامعه هستند.

مدیریت  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با صدور بیانیه ای ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت. در این بیانیه آمده است:

در عصری که حجم وسیع اطلاعات می تواند امید به آینده را برای بسیاری از افراد جامعه خالی از معنا کند، این خبرنگاران هستند که از لابلای کژی ها و ناملایمات زندگی، از فعالیت خبر می دهند، فعالیت می کنند که زندگی نمیرد. ۳۶۵ روز سال تلاش می کنند و زحمت می کشند، بی مهری می بینند و خم به ابر نمی آورند. با شادی جامعه خنده می شوند، با غم شهروندان، گریه. در آرامش حضور دارند، در طوفان هم. هیچ نیروی نمی تواند میل آن ها به آزادی را که تجلی آزادیخواهی جامعه است، متوقف کند.

خبرنگاران، تنها خبر نمی­دهند، آن ها مبشران و گواهی دهندگان جریان زندگی و مهر در جامعه هستند. این روز را به تمام خبرنگاران پرتلاشی که سفیران زندگی هستند که جریان زندگی را خبر می دهند و امید را در دل شهروندان زنده نگه می دارند تبریک می گوییم.