پیام تبریک مدیرمسئول حرف تازه به منتخبین شورای پنجم

پیام تبریک بهنیا ثابت رفتار مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه به منتخبین شورای پنجم رشت: به نام خدا درود بر منتخبین شورای پنجم رشت و مردم شریف و صبور شهر باران اینک به واسطه حضور حماسی مردم فهیم و فرهیخته رشت در پای صندوق های رای، شورایی متشکل از نمایندگان اقشار آسیب پذیر، اصناف، بانوان، جوانان، […]

پیام تبریک بهنیا ثابت رفتار مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی حرف تازه به منتخبین شورای پنجم رشت:

به نام خدا

درود بر منتخبین شورای پنجم رشت و مردم شریف و صبور شهر باران

اینک به واسطه حضور حماسی مردم فهیم و فرهیخته رشت در پای صندوق های رای، شورایی متشکل از نمایندگان اقشار آسیب پذیر، اصناف، بانوان، جوانان، خانواده معزز شهدا و احزاب شکل گرفته است که نشانه ای از مطالبات پرشمار این اقشار از مدیریت شهری است؛ مطالباتی که در طول دهه های گذشته کمتر به آنها توجه شده و نیازمند بازنگری در نگرش است. امید است به عنوان منتخبین مردم در تمام دوره چهار ساله شورا، به دور از جناح بندی ها و مرز بندی های نانوشته به مطالبات این اقشار و همچنین همه مردم رشت توجه ویژه داشته باشید و با تکیه بر تخصص و توانمندیهای فراوان خود در مسیر توسعه متوازن و عادلانه شهر رشت گام بردارید. 

این پیروزی را به شما عزیزان صمیمانه تبریک می گویم و به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ رسانه در کنارتان خواهم بود. توفیقات روزافزون را از درگاه ایزد منان برایتان آرزومندم.

بهنیا ثابت رفتار             

مدیرمسئول پایگاه خبری حرف تازه