پیام تبریک متفاوت شهردار منتخب رشت برای استاندار جدید گیلان

حرف تازه – دکتر مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت با صدور پیامی ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید گیلان، نکاتی را پیرامون توسعه این استان مطرح کرد. متن پیام تبریک بدین شرح است: بسمه تعالی جناب آقای دکتر مصطفی سالاری استاندار محترم گیلان با سلام و احترام انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان […]

حرف تازه – دکتر مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت با صدور پیامی ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید گیلان، نکاتی را پیرامون توسعه این استان مطرح کرد.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مصطفی سالاری

استاندار محترم گیلان

با سلام و احترام

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را به عنوان استاندار گیلان تبریک گفته و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

این انتصاب نشان دهنده اعتماد بالای رئیس جمهور و هیئت محترم وزیران به توانمندی های شما است و امید است با تکیه بر توانمندی ها و تجربیات ارزشمندتان، در سایه همدلی و تعامل گسترده مسئولین و با مشارکت هرچه گسترده تر مردم، همه در کنار هم بتوانیم گیلان را به افق های گسترده توسعه رهنمون سازیم.

همانطور که مستحضرید گیلان از مواهب فراوان طبیعی و خدادادی بهره مند است که به واسطه کم لطفی های صورت گرفته از ظرفیت های آن به خوبی در راستای ارتقای سطح معیشت و رونق کسب و کار در این استان استفاده نشده است. ایجاد فرصت های گردشگری با تکیه بر جاذبه های طبیعی، ابنیه ارزشمند تاریخی و رویداد ها می تواند گامی در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری باشد و در این مسیر نیز شهرداری رشت در کنارتان خواهد بود.

شهر رشت به عنوان تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران در یونسکو می تواند بیش از سایر مراکز استان ها بر موضوع گردشگری و رونق اقتصادی از طریق جذب گردشگر تمرکز نماید. ایجاد زمینه های حضور گردشگران خارجی از طریق میزبانی همایش ها و جشنواره های ملی و بین المللی ، موضوع خوراک حلال در رستوران های اسلامی، میزبانی دبیرخانه گزارش جهانی محیط زیست در سال ۲۰۱۸ و توجه ویژه به رودخانه های زرجوب، گوهررود، پیوستن تالاب شهر رشت به شبکه جهانی شهرهای تالابی ، موضوع شهرهای راه ابریشم و همینطور شهرهای اسلامی و اقداماتی از این دست نیز در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد که بی تردید بدون حمایت استاندار محترم تحقق آنها میسر نخواهد بود.

 نکته حائز اهمیت ، سهم ناچیز رشت در برخی موارد از اعتبارات ملی بوده است که حضور شما به عنوان استانداری متخصص، پویا و توانمند این نگرانی را می تواند رفع کند. موضوعی که در شرایط نامطلوب محیط زیستی گیلان و به ویژه سراوان، از اهمیت مضاعفی برخوردار است و شهرداری رشت نیز با تمام توان پیگیر آن خواهد بود.

در پایان امید است همه مسئولین در کنار هم در راستای رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، ارتقای سطح معیشت، ایجاد انگیزه در نسل جوان، افزایش رضایتمندی و ایجاد حس آرامش در جامعه گام برداریم تا نزد مردم و پروردگار روسفید و سربلند باشیم. یقین دارم رفع مشکلات موجود و حرکت به سوی استانی آبادتر و توسعه یافته تر جز در سایه همدلی و مشارکت مردم و مسئولین محقق نخواهد شد.

قطعا این موارد از نگاه تیزبین شما دور نخواهد ماند و شهرداری رشت در این مسیر در کنار شما خواهد بود.

موفق و سربلند باشید.

مسعود نصرتی

شهردار منتخب رشت