در پی انتخاب رئیس و نایب رئیس اتاق شکوفایی شهر رشت؛

پیام تبریک شهردار رشت و پاسخ رئیس و نایب رئیس اتاق شکوفایی ارسال شد

حرف تازه – شهردار رشت با صدور پیامی به رئیس و نائب رئیس اتاق شکوفایی شهر رشت تبریک گفت. متن پیام تبریک به شرح ذیل است: جناب آقای مهندس مرتضی شگفت و سرکار خانم فرشته انساندوست با سلام و احترام از نتیجه این روز و این اتحاد بسیار خوشحالم انتخاب به جا و شایسته شما […]

حرف تازه – شهردار رشت با صدور پیامی به رئیس و نائب رئیس اتاق شکوفایی شهر رشت تبریک گفت. متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس مرتضی شگفت و سرکار خانم فرشته انساندوست

با سلام و احترام

از نتیجه این روز و این اتحاد بسیار خوشحالم

انتخاب به جا و شایسته شما عزیزان به عنوان رئیس و نایب رئیس اتاق شکوفایی شهر رشت را تبریک و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسالت دارم .

شهر رشت همواره مهد پرورش فرهیختگان و مشاهیر فراوان بوده است و برای داشتن این بزرگان به تاریخ پرشکوه و عظمت خود می بالد. امروز جمعی از فرهیختگان این شهر، که با عشق و علاقه به شهر و دیار خود در زیر یک سقف جمع شده اند تا بر اساس خرد جمعى ، دانش و تجربه سالها خدمت به مردم را در راستای آبادانی شهر پر آوازه رشت به کار گیرند؛ قطعاً توانمندی ها و شایستگی های اعضای اتاق شکوفایی می تواند برای توسعه شهر رشت یک نقطه عطف باشد.

امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و تجارب ارزنده ای که در حوزه های مختلف در اتاق شکوفایی شهر رشت وجود دارد در سایه همدلی، اتحاد و تلاش، تصمیم های مهم و سرنوشت سازی در راستای توسعه، آبادانی و شکوفایی شهر زیبای رشت اتخاذ و با پیگیری و مشارکت و حمایت همه اعضاء محترم به نتیجه برسد.

در پایان ضمن تبریک و خداقوت به فرهیختگان عضو اتاق شکوفایی برای انتخاب هیأت رئیسه و جدیت در تشکیل کارگروه ها و تلاش برای رسیدن به اهداف مدنظر، اعلام می دارم که شهرداری رشت با امید و اعتقاد کامل به توانمندی متخصصین و فرهیختگان حاضر در کارگروه های این اتاق شکوفایی، در مسیر تحقق اهداف و رشد و بالندگی کلانشهر رشت با تمام توان در کنار شما عزیزان خواهد بود.

موفق و سربلند باشید.

                                                                                                                 مسعود نصرتی

                                                                                                                شهردار رشت

در پی انتشار این پیام تبریک، رئیس و نایب رئیس اتاق شکوفایی شهر رشت نیز با ارسال پیامی ضمن سپاس از شهردار رشت نسبت به تحقق اھداف و رشد و بالندگی شهر رشت اظهار امیدواری کردند. متن پیام ارسالی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر مسعود نصرتی
شهردار محترم کلانشهر رشت

با سلام و احترام

از پیام تبریک جنابعالی سپاسگزاریم . ما نیز امید داریم با کمک فرھیختگان عضو اتاق شکوفایی رشت که هر یک از سرمایه های معنوی شهر و استان هستند و در کارگروه های مختلف که مغز طپنده اطاق شکوفایی خواهند بود ، گام های قابل قبولی برداشته شود.

اینجانبان معتقدیم، با حمایت های جنابعالی، همکاران محترم شهرداری، بتوانیم در مسیر تحقق اھداف و رشد و بالندگی شهر عزیزمان با ھم زبانی، همفکری، همراہ با اعضای محترم شورای شهر و کمیسیون های آن گام برداریم.

آرزویمان، شهری زیبا، با نشاط و با آرامش برای کلیه شهروندان گرامی است.

به امید آن روز.

مجددا از عنایت جنابعالی سپاسگزاریم

با احترام            

مرتضی شگفت       

فرشته طالش انساندوست