پیام تبریک شهردار رشت به کیومرث بیات مالک جدید سپیدرود

حرف تازه – صبح امروز کیومرث بیات به عنوان مالک جدید باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت معرفی شد. مسعود نصرتی شهردار رشت پس از برگزاری جلسه معارفه با صدور پیامی ضمن تبریک به کیومرث بیات، برای تیم ریشه دار سپیدرود رشت آرزوی موفقیت روز افزون کرد. متن پیام تبریک بدین شرح است: بسمه تعالی جناب […]

حرف تازه – صبح امروز کیومرث بیات به عنوان مالک جدید باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت معرفی شد.

مسعود نصرتی شهردار رشت پس از برگزاری جلسه معارفه با صدور پیامی ضمن تبریک به کیومرث بیات، برای تیم ریشه دار سپیدرود رشت آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای کیومرث بیات
مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت

معارفه جنابعالی به عنوان مالک جدید باشگاه پرهوادار و ریشه دار سپیدرود رشت موجب دلگرمی مردم فوتبال دوست، مسئولین و بازیکنان وکادر فنی باشگاه شد. این تصمیم آگاهانه و دلسوزانه را به شما تبریک می گویم و یقین دارم دعای خیر مردم رشت همواره بدرقه راهتان خواهد بود.

بی تردید حمایت از سپیدرود، حمایت از فرهنگ رشت است و حضور سپیدرود در سطح اول فوتبال باشگاه های کشور و تداوم آن تفریحی سالم برای هزاران جوان عاشق فوتبال در سطح شهر و استان است؛هوادارانی که نشان داده اند حتی در لیگ های پایین تر نیز تیم های محبوب شهرشان را تنها نگذاشته اند و حالا با دلگرمی بیشتر در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

ورزش های پر طرفداری مثل فوتبال، راهکاری مناسب برای مقابله با آسیب های اجتماعی است و حضور مالکی توانمند از خانواده مدیران ورزشی زمینه ساز اعتلای نام غرور آفرین سپیدرود و تداوم موفقیت های آن خواهد بود.

امید است به پشتوانه سالها تجربه ارزشمند و درخشان در مدیریت ورزشی، شاهد موفقیت های روز افزون تیم فوتبال سپیدرود رشت باشیم و بنده نیز با اعتقاد به اینکه موفقیت جز در سایه تعامل و همدلی و همراهی مردم و مسئولین به دست نمی آید صمیمانه در کنارتان خواهم بود.

مسعود نصرتی
شهردار رشت