توجه مسعود نصرتی به اقلیت های مذهبی؛

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت کریسمس و آغاز سال نو میلادی

حرف تازه – مسعود نصرتی با ارسال پیامی فرارسیدن کریسمس و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت. متن پیام تبریک بدین شرح است: به نام خالق یکتا فرا رسیدن سالروز میلاد شکوهمند حضرت عیسی (ع)، پیامبر صلح و مهربانی و آغاز سال نو میلادی را به عموم مسیحیان دنیا به ویژه همشهریان و هموطنان […]

حرف تازه – مسعود نصرتی با ارسال پیامی فرارسیدن کریسمس و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

متن پیام تبریک بدین شرح است:

به نام خالق یکتا

فرا رسیدن سالروز میلاد شکوهمند حضرت عیسی (ع)، پیامبر صلح و مهربانی و آغاز سال نو میلادی را به عموم مسیحیان دنیا به ویژه همشهریان و هموطنان مسیحی و شهروندان شهرهای مسیحی نشین و خواهر خوانده رشت تبریک و شادباش عرض می نمایم.

تاریخ معاصر رشت نیز به داشتن بزرگ مردی چون آرسن میناسیان در این شهر به خود می بالد؛ مردی نیکوکار که در راه صلح و انسان دوستی از هیچ کوششی دریغ نکرد و با راه اندازی اولین داروخانه شبانه روزی و اولین آسایشگاه معلولین و سالمندان در رشت، ضمن ارائه خدمات ارزنده به تمامی همشهریان خود در آن دوران، آثار و یادگاری نیک از خود به جا گذاشت تا یادمان باشد ادیان الهی، همگی برای زندگی بهتر و هدایت بشریت آمده اند و نباید بهانه ای برای مرزبندی های نانوشته باشند و در طول تاریخ مردمان این شهر همگی در کنار هم و برای ساختن دنیایی زیباتر تلاش کرده اند.

شهرداری رشت به پاس این خدمات ارزنده و شایسته بر خود لازم می داند حقوق شهروندی برابر را همواره در دستور کار خود قرار دهد.

امید است با حفظ و گسترش وحدت و دوستی بین جوامع و ملل مختلف، شاهد دنیایی عاری از جنگ و خون ریزی باشیم و در شهر رشت نیز همچون گذشته شاهد وحدت و دوستی بین پیروان ادیان مختلف الهی باشیم تا فردایی روشن تر را برای فرزندانمان بسازیم.

سالی سراسر صلح و دوستی و شادی و سلامت برایتان آرزومندم.

مسعود نصرتی
شهردار رشت